Dottig filmpje!
Oh dat is wel een goeie inderdaad, ga ik zeker een keer proberen. Ik had wel de tip gekregen om de botten te 'breken' voor het koken voor hetzelfde effect maar ik zie mezelf geen kippenpoten te lijf gaan met een hamer (denk dat jan het ook niet op prijs stelt als ik met z'n gereedschap aan de haal ga..handige harry dat ik benNKW schreef:Jullie doen ontzettend je best voor jullie mannetje en ga vooral door op de manier die jullie goed dunkt.(zelf weet ik het soms niet niet meer met die kleine van mij, blijf aan de gang maar nog steeds geen duidelijkheid. Heel frustrerend want ik wil hem zo graag beter maken en helpen).
Ik had nog een extra tip voor het recept: Vlees er na 30-60 minuten afhalen en even apart bewaren en daarna de botten zelf nog circa 12 uur laten koken en het vocht dan uitzeven en daarna het vlees weer minstens een half uurtje meekoken. Door de botten zo lang te laten koken trekken goede voedingsstoffen zoals calcium en (ooh wat erg, ben de naam ff kwijt) voornamelijk een bepaald aminozuur in het vocht waardoor het extra gezond wordt. Dus als je een keer de tijd hebt mss een idee?