Frettenspul, deel 2
Re: Frettenspul, deel 2
Rui hier ook hoor
Wat zien die beesten toch in die mannen voeten/benen? lopend biefstukkie ofzo..
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Meat on a stick!
Die mannen zijn gewoon een stelletje schijtlaarzen, als de dood voor die kleine tandjes, en dat voelen die fretten feilloos aan.
Ja dat kan je wel zeggen, hij staat dan zo dom te springen en te gillen..pfff de schijterd..
- Helen
- Contacteer:
Kijk, Natsumi discrimineert niet... iedereen is gelijk. Of je bang bent of niet die voeten zijn van haar.
Peppercorn aan de andere kant doet wel aan discriminatie. Vrouwtje wordt wel gepakt met blote benen maar laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet zo erg als baasje! Kijk baasje heeft namelijk heerlijke armen. Baasje vertrouwt hem niet dus hoe moet IK (Pep) hem dan vertrouwen? Hij geeft in ieder geval meer snoepjes dan vrouwtje.
Fred geeft snoepje > schiet WC in.
Komt uit de WC > geeft snoepje en rent naar de keuken.
Wast handen > geeft snoepje en rent de kamer weer in.
En zo gaat dat de hele tijd door zolang Pep los is LOL!
Pep denkt alleen maar
Peppercorn aan de andere kant doet wel aan discriminatie. Vrouwtje wordt wel gepakt met blote benen maar laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet zo erg als baasje! Kijk baasje heeft namelijk heerlijke armen. Baasje vertrouwt hem niet dus hoe moet IK (Pep) hem dan vertrouwen? Hij geeft in ieder geval meer snoepjes dan vrouwtje.
Fred geeft snoepje > schiet WC in.
Komt uit de WC > geeft snoepje en rent naar de keuken.
Wast handen > geeft snoepje en rent de kamer weer in.
En zo gaat dat de hele tijd door zolang Pep los is LOL!
Pep denkt alleen maar
Miya discrimineert dus wel, ze moet niks van mannenbenen en armen hebben..zowel mijn man als mijn twee zonen zijn de pineut…twee ervan snap ik, die zijn ook echt bang, althans zo gedragen ze, want ze zeggen natuurlijk heel stoer dat ze niet bang zijn.
Dat met dat snoepje geven, ga ik met mijn man eens proberen..mischien helpt het een beetje dat ze dan gaat denken dat ze van hem iets lekkers krijgt.
- Helen
- Contacteer:
Met snacks heb ik een hele bange en mishandelde fret ooit compleet omgekocht, binnen een week mocht ik zijn nagels knippen. Echter werkt het niet bij iedere persoon>fret hahaha!
Als je je onzeker gedraagt ben je de sjaak!
Als je je onzeker gedraagt ben je de sjaak!
Ja precies dat onzekere voelen ze feilloos aan.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Moos kijkt totaal niet naar voeten en tenen om, maar bij hem zijn je handen absoluut niet veilig!
Hij ziet ze als een lekker kluifje
Maar….als ik een jurkje draag met blote benen eronder dan vind hij mijn knieholtes en kuiten ineens erg lekker
Rare snuiters zijn het
Hij ziet ze als een lekker kluifje
Maar….als ik een jurkje draag met blote benen eronder dan vind hij mijn knieholtes en kuiten ineens erg lekker
Rare snuiters zijn het
- Helen
- Contacteer:
De meeste van jullie die ook op Facebook zitten, hebben het wel meegekregen.
Natsumi is niet meer
Vorige week woensdag is zij ingeslapen...
Wat nog wel even had moeten kunnen veranderde in een nachtmerrie met toevallen.
Heb het nog een paar dagen aangekeken maar er viel geen eer meer aan te behalen helaas...
En wat doet sister fate? Die gooit meteen dezelfde dag een fretje in mijn schoot.
Die omstandigheden waren niet zo tof dus per direct opgehaald en onderdak gegeven.
De nodige boosheid en verdriet om hem, verdriet om Nats... hele heftige dag.
Hij mocht blijven als ik hem Poppie noemde... deal dus
En dat zal ik weten ook... afgekloven voeten en vingers, kooi vol doeken tegen het zogenaamde "scheefschijten"
Heb Marjan al een berichtje gedaan voor een naambordje en hoezen voor de bodemplaten lol!
Foto volgt voor de niet-volgers
Natsumi is niet meer
Vorige week woensdag is zij ingeslapen...
Wat nog wel even had moeten kunnen veranderde in een nachtmerrie met toevallen.
Heb het nog een paar dagen aangekeken maar er viel geen eer meer aan te behalen helaas...
En wat doet sister fate? Die gooit meteen dezelfde dag een fretje in mijn schoot.
Die omstandigheden waren niet zo tof dus per direct opgehaald en onderdak gegeven.
De nodige boosheid en verdriet om hem, verdriet om Nats... hele heftige dag.
Hij mocht blijven als ik hem Poppie noemde... deal dus
En dat zal ik weten ook... afgekloven voeten en vingers, kooi vol doeken tegen het zogenaamde "scheefschijten"
Heb Marjan al een berichtje gedaan voor een naambordje en hoezen voor de bodemplaten lol!
Foto volgt voor de niet-volgers
Ohjee, ik heb dat gemist van Natsumi... Sterkte!!
Och, heb ik ook niet mee gekregen. Heel erg veel sterkte met het verlies van Natsumi.
Klinkt allemaal best wel weer emotioneel zoals je ook weer de zorg hebt gekregen voor een afdankertje.
Klinkt allemaal best wel weer emotioneel zoals je ook weer de zorg hebt gekregen voor een afdankertje.
Heel veel sterkte !!