Frettendag 2014
Re: Frettendag 2014
Jaaaa....dat vindt Jillz ook
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Sinds wanneer draagt Jillz een pyama shirt?
Sinds de Frettendag
Dat shirt is ook groot genoeg, daar kan rustig een fret bij.
@ Marjan: Daar was ik al achter ja!
Het zit lekker wijd,zodat ik er een strak zwart shirtje onderaan kan doen, zodat dat shirt lekker hangen kan én natuurlijk de fretjes eronder kunnen kruipen en slapen
Het zit lekker wijd,zodat ik er een strak zwart shirtje onderaan kan doen, zodat dat shirt lekker hangen kan én natuurlijk de fretjes eronder kunnen kruipen en slapen
Ideale pyjama dus.
Die zijn inderdaad heerlijk als pyama, dat was ook de bedoeling ervan.
En niet alleen fretjes passen eronder, ook Aagje weet er weg mee......
En niet alleen fretjes passen eronder, ook Aagje weet er weg mee......
Hahaha, dan moet er nog een printje bij
Ik kreeg post vandaag!
Dankjewel Mayke!! Ze zijn GAAFFF!!
Dankjewel Mayke!! Ze zijn GAAFFF!!
Fijn dat je ze goedgekeurd hebt Mariël, daar doen we het voor !!!
Heel veel plezier ermee.
Via hier kunnen er altijd nabestellingen doorgegeven worden, iedereen is welkom.
Meld je in dit topic aan, dan neem ik via pb contact met je op over hoe en wat je wilt bestellen.
Heel veel plezier ermee.
Via hier kunnen er altijd nabestellingen doorgegeven worden, iedereen is welkom.
Meld je in dit topic aan, dan neem ik via pb contact met je op over hoe en wat je wilt bestellen.
Jaaa ik zou heel graag wat dingen willen bestellen :3 Kan het ook met een foto erop? Want dan wacht ik liever even tot na 28 december, want dan heb ik een fotoshoot met de dames
Gaaf hoor Mariël! En top stukje printwerk Mayke
Nee helaas Chayenna, een foto gaat niet lukken.chayanna schreef:Jaaa ik zou heel graag wat dingen willen bestellen :3 Kan het ook met een foto erop? Want dan wacht ik liever even tot na 28 december, want dan heb ik een fotoshoot met de dames
Wel afbeeldingen zoals de fret en namen e.d. van je fretjes, maar onze techniek reikt nog niet zo ver dat we foto's aankunnen, helaas.
Hier wat voorbeeldjes :
De kleuren t-shirts zijn zwart, wit of grijs, de maten vallen vrij klein, bijna iedereen neemt een maat meer dan ze gewend zijn, dus heb je maat 38 dan zou ik voor een maatje 40 gaan. Zo ook met de sweaters die ik momenteel nog in het zwart, donkerblauw en donkergrijs heb. Wil je andere kleuren dan kan ik voor je gaan kijken wat er mogelijk is.
De tekst of print kan gemaakt worden in de kleuren, zwart, wit, grijs, geel, blauw, roze en rood.
Ik heb mijn bestelling ook binnen. Een vest en een t-shirt en hangertjes met een fret en een hele grote
Bedankt Mayke
Ook nog een goed wasvoorschrift erbij.
Bedankt Mayke
Ook nog een goed wasvoorschrift erbij.
Mayke doet goede zaken