Max heeft het coronavirus
Re: Max heeft het coronavirus
Dank jullie wel! Gisteren heeft hij echt alleen maar de hele dag geslapen. Ik denk dat hij weinig geslapen heeft in de opname en dat hij doodmoe was. Vanmorgen wilde hij er gelijk uit, nam zijn sucralfaat goed in (zonder dat ik onder zat) en viel hij aan op zijn papje. Zijn ontlasting ziet er nog steeds redelijk uit, er zit vorm in maar wel met pitjes van de waltham.
Vandaag moet ik ook beginnen met de Prednison, hopelijk blijft zijn maag dat verdragen.
Vandaag moet ik ook beginnen met de Prednison, hopelijk blijft zijn maag dat verdragen.
Maar hij zal er toch ook wel maagbeschermers bij krijgen
Uiteraard, hij krijgt sucralfaat en ook nog omeprazole en zantac. Maar dat geeft geen 100% garantie dat zijn maag niet geïrriteerd raakt. Gelukkig is hij niet gevoelig op zijn maag maar Prednison is een heftig goedje.
Ja, dat is het zeker!
Maar Max heeft gewoon een ijzersterke maag
Maar Max heeft gewoon een ijzersterke maag
Succes met de pred-kuur!
Geweldig dat Max weer thuis is en het goed doet.
Hopelijk gaat de pred-kuur aanslaan.
Hopelijk gaat de pred-kuur aanslaan.
Vandaag was hij weer heerlijk actief en heeft lopen mokken en spelen in een plastic zak. Hij heeft ook goede trek, eet prima en wordt er ook niet meer misselijk van.
Hanneke belde vandaag nog om te vragen hoe het ging met Max en ik heb haar ook gezegd dat we erg tevreden over hem zijn tot nu toe. Zijn ontlasting is duidelijk steviger en is nu in ieder geval weer gewoon uit de bak te pakken.
Hier gelijk weer wat foto's van Max zijn ontlasting voor en nadat we bij Hanneke zijn geweest, het werd echt vreselijk slecht vooral de foto van de waterdunne ontlasting in de badkamer is drama.
En je ziet gelijk behoorlijke verbetering nadat hij open is geweest en aan de Prednison is gezet:
Ontlasting van 23 maart
24 maart
25 maart
26 maart
27 maart, de ochtend vlak voor de rit naar de Frettenkliniek
29 maart, twee dagen na de operatie en na de eerste Prednison-injectie
Gisteren, 30 maart
Hanneke belde vandaag nog om te vragen hoe het ging met Max en ik heb haar ook gezegd dat we erg tevreden over hem zijn tot nu toe. Zijn ontlasting is duidelijk steviger en is nu in ieder geval weer gewoon uit de bak te pakken.
Hier gelijk weer wat foto's van Max zijn ontlasting voor en nadat we bij Hanneke zijn geweest, het werd echt vreselijk slecht vooral de foto van de waterdunne ontlasting in de badkamer is drama.
En je ziet gelijk behoorlijke verbetering nadat hij open is geweest en aan de Prednison is gezet:
Ontlasting van 23 maart
24 maart
25 maart
26 maart
27 maart, de ochtend vlak voor de rit naar de Frettenkliniek
29 maart, twee dagen na de operatie en na de eerste Prednison-injectie
Gisteren, 30 maart
Ga zo door Max!!
Dat ziet er goed uit! Go max
wat een verschil zeg!
dat ziet er goed uit!
dat ziet er goed uit!
Wat een verschil na de prednison!
Ga zo door Max.
Ga zo door Max.
Max krijgt alweer haar op zijn kale buik. En dat na een week, dat is best snel. Nu had Hanneke ons dat al verteld dat dat zou kunnen gebeuren omdat hij een melatonine-implantaat heeft gekregen. In de nertsen-industrie worden die implantaten ook gebruikt voor een mooie vacht. Dus het is gedaan met zijn kale kusbuik.
Verder gaat het goed met ons mannetje, zijn ontlasting blijft stabiel, zoals op de foto te zien is, en ik heb hem nog niet misselijk gezien. Hij is ook echt een stuk rustiger, niet zo geobsedeerd door eten en muizen en ik heb hem niet meer horen krabben in zijn kooi.
Net heeft hij hier binnen heerlijk lopen spelen, mokken en aanvallen en hij lijkt echt weer happy. Het weekend ga ik weer eens met hem de tuin in, dan is zijn wond wel voldoende geheeld en kan hij weer lekker graven in de planten- en zandbak.
Verder gaat het goed met ons mannetje, zijn ontlasting blijft stabiel, zoals op de foto te zien is, en ik heb hem nog niet misselijk gezien. Hij is ook echt een stuk rustiger, niet zo geobsedeerd door eten en muizen en ik heb hem niet meer horen krabben in zijn kooi.
Net heeft hij hier binnen heerlijk lopen spelen, mokken en aanvallen en hij lijkt echt weer happy. Het weekend ga ik weer eens met hem de tuin in, dan is zijn wond wel voldoende geheeld en kan hij weer lekker graven in de planten- en zandbak.
Dat klinkt super zeg!
Yes dat klinkt allemaal de goede kant op.
Klinkt erg goed.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Nou jullie hebben wel wat te stellen gehad met jullie mannetje zeg! Maar heel fijn dat hij nu weer lekker thuis is, vertroetel hem maar flink en hopelijk knapt hij snel op. Knuff voor Maxie!
Ik zal de knuf doorgeven
Goed om te horen!
Wat ontzettend fijn dat Max het zo goed doet!