Frettendag 2014
Re: Frettendag 2014
Graag gedaan Minka ! Veel plezier ermee !
Echt wel ! Hoef me niet te vervelen !!
Echt wel ! Hoef me niet te vervelen !!
Ik ben hier ook weer even te vinden
Wat een geweldige leuke dag was het toch, echt helemaal geweldig. Ik moet de DVD van Hanneke nog terug kijken maar ook dat zal leuk zijn om te zien. Iedereen heel erg bedankt voor hun aandeel en wat mij betreft zeker tot volgend jaar
Wat een geweldige leuke dag was het toch, echt helemaal geweldig. Ik moet de DVD van Hanneke nog terug kijken maar ook dat zal leuk zijn om te zien. Iedereen heel erg bedankt voor hun aandeel en wat mij betreft zeker tot volgend jaar
met de tekst, sleep like a ferret
Die tekst is super Chaimel !!!
@ Mette : jij vroeg ook nog naar een shirtje of zo ? Dat is geen probleem hoor, kan altijd. ( ik mis opeens jouw berichtje.... )
Laat me even via een pbtje weten hoe en wat je wilt hebben, welke maat, een sweater ( donker grijs of donker blauw) of t-shirt (grijs-wit-zwart). Mocht je een andere kleur willen dat moet ik nog even gaan shoppen voor je.
De maat voor T-shirts doe ik meestal een maat groter want die vallen kleiner.
Voor pyama heb ik ng de zwart-wit gestreepte met een zwarte fret voorop. Misschien is dat iets voor je ??
@ Mette : jij vroeg ook nog naar een shirtje of zo ? Dat is geen probleem hoor, kan altijd. ( ik mis opeens jouw berichtje.... )
Laat me even via een pbtje weten hoe en wat je wilt hebben, welke maat, een sweater ( donker grijs of donker blauw) of t-shirt (grijs-wit-zwart). Mocht je een andere kleur willen dat moet ik nog even gaan shoppen voor je.
De maat voor T-shirts doe ik meestal een maat groter want die vallen kleiner.
Voor pyama heb ik ng de zwart-wit gestreepte met een zwarte fret voorop. Misschien is dat iets voor je ??
Oh ja die is ook wel erg leuk! Perfect! Wat is de maat (oversize is geen probleem natuurlijk ) en wat kost dat?
Ik heb die maar in 1 maat en die is echt oversized ! Speciaal bedoeld als pyama dus om lekker in te kruipen.
Hij blijft ook goed in de was, wassen op 30/40 graden en omgedraaid, met de sticker dus binnenin, dan blijft hij helemaal top. Kost 15 euro's !
Hij blijft ook goed in de was, wassen op 30/40 graden en omgedraaid, met de sticker dus binnenin, dan blijft hij helemaal top. Kost 15 euro's !
is geen geld natuurlijk
En hij zit echt heerlijk!
Bij mij is op zich al redelijk snel iets oversized. Ik moet er niet in zwemmen natuurlijk . Een L of XL is bij mij echt het maximum denk ik. XXL of XXXL gaat te ver . Kan ik aan zoiets denken? Zo ja, dan ga ik ervoor!
Tot nu toe zijn er al heel wat over 'de toonbank' gegaan aan dik en dun..... en ik heb nog geen klachten gehoord dat ze niet goed zitten, maar ik zeg wel, ze zitten ruim.
Ik kan er wel een opsturen, niet goed dan stuur je hem weer terug...... iets anders kan ik je niet aanbieden.....
Ik kan er wel een opsturen, niet goed dan stuur je hem weer terug...... iets anders kan ik je niet aanbieden.....
Helemaal prima!
Je pakketje is onderweg Mette !! Veel plezier ermee !
En ontvangen! 2 Dagen terug al geloof ik, maar even druk met het huis geweest voor ik kon reageren. Zojuist overgemaakt Mayke en superbedankt voor de extraatjes. Heel erg leuk! Alleen al zo'n zelfgeschreven brief vind ik gewoon erg gezellig
Dat pyjamashirt is best wijd maar dan prop je er gewoon een paar fretten bij.
Blij dat het goed aangekomen is Mette, graag gedaan hoor ! En heel veel plezier ermee !!
Leuk die nagestuurde DVD! Die ga ik in de kerstvakantie eens bekijken!
Ik kreeg hem toen ik net de deur uit liep met mijn moeder. En ook die zei "leuk!". Ja altijd leuk nagestuurde DVD-tjes. Weer even goede frettenpassie vermaak!
ik wil een hele stapel bestellen. Ik wil aan iedere nieuwe eigenaar deze Dvd's meegeven als extra informatie over de fret.