Max heeft het coronavirus
Re: Max heeft het coronavirus
Hij lijkt toch weer een beetje in een dipje te zitten. Vanmorgen was hij misselijk en was zijn ontlasting ook iets dunner. Nu ziet dat er wel weer aardig uit, zoals de afgelopen dagen, maar hij heeft geen fut of zin om uit zijn kooi te komen. Ik heb hem sinds we thuis zijn niet meer misselijk gezien maar toch wil hij al een uur er niet uit komen.
Misschien straks weer wel. Ik hoop het heel erg...
Ik zie het nu ook wel met Jillz. Af en toe eet ze haar waltham en duikt ze gelijk weer onder de wol, om een uurtje later zelf naar beneden te komen en lekker te spelen en dansen...
Ik zie het nu ook wel met Jillz. Af en toe eet ze haar waltham en duikt ze gelijk weer onder de wol, om een uurtje later zelf naar beneden te komen en lekker te spelen en dansen...
Vanmorgen zat er erg veel pit in hem, hij was alleen maar weer aan het spelen en mokken. Ik sloot hem net op omdat we nu even de speeltijd moeten verdelen onder drie fretten en we zo boodschappen moeten doen maar daar had hij even geen oren naar en begon aan zijn tralies te trekken.
Kick is nu even met hem de tuin in, kijken hoe hij dat vindt want daar is hij al heel lang niet meer geweest.
Kick is nu even met hem de tuin in, kijken hoe hij dat vindt want daar is hij al heel lang niet meer geweest.
Nou, meneer vindt het heerlijk!
Dat klinkt toch weer positief!
Go Max go!
Go Max go!
Gelukkig
Jippie!
Dat is fijn om te horen!
Vandaag werd ik gebeld door Hanneke van de Frettenkliniek, ze had de uitslagen van het weefselonderzoek. Buiten chronisch ontstoken weefsel zijn er geen schokkende dingen gevonden zoals kwaadaardige cellen. Eigenlijk zoals verwacht maar toch wel weer een meevaller.
O dat is goed nieuws zeg!
Gelukkig!
echt fijn hoor
En net ook weer een mooie drol! Hoe gelukkig kun je zijn als-ie weer naast de bak poept
...dat er nog velen mogen volgen!
Jaja....
Poep zo verder Max
Als het mooie drolletjes zijn dan zijn we blij
Ook al is het naast de bak
Ook al is het naast de bak