Presley en BiBi

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Danielle

Re: Presley en BiBi

Bericht door Danielle »

Wat fijn zeg :juich:
Karen

Bericht door Karen »

Heerlijk dat hij zo goed gaat :juich:
yvonne
Aantal fretten: 1

Bericht door yvonne »

Vanmorgen hebben ze heerlijk samen in de playpen gespeeld. Ik was een beetje aan het opruimen, de speeltjes en de bak water van gisteren stonden er nog, toen ze ineens samen voor de deur stonden zo van ; he we willen er uit, we willen spelen! :D Ze waren in de weer met de kraaktunnel en de lange buis, Presley in de buis en Bibi die er steeds bovenop sprong waar Presley zat, en hem opwachten aan het einde van de buis en dan gauw erin, Presley in zijn achteruit terug. En keihard door de kraaktunnel rennen en als Presley erin zat er bovenop en met haar koppie door het gat Presley uitdagen. En maar mokken. Heerlijk! :hart:

Presley voelt zich duidelijk veel beter de laatste dagen want zo speels als nu hem niet vaak gezien. Hij houd het niet zo lang vol als Bibi maar die kan echt uren spelen!! Presley vind het meestal na een half uurtje wel genoeg, soms na 10 minuten al. Maar vanmorgen hebben ze wel een uur gespeeld samen :D

Nu liggen ze heerlijk te slapen en energie op te doen voor de volgende speelronde :D
Marjan

Bericht door Marjan »

Klinkt helemaal super. :D Ik ben blij dat je geen gekke dingen meer gezien hebt bij hem want dat klonk toch wel erg eng eigenlijk.
ray

Bericht door ray »

Dat klinkt inderdaad dat het de goede kant op gaat. :juich:
Karen

Bericht door Karen »

Heerlijk Yvonne....wat zal jij hier blij mee zijn :juich:
Esther

Bericht door Esther »

Dat klinkt inderdaad al een stukje beter! :)
Kick

Bericht door Kick »

Helemaal heerlijk zulk nieuws! :juich:
yvonne

Bericht door yvonne »

Ik heb van Chaimel een stuk buis gekregen van 2,5 meter (in ruil voor een hele vriezer vol KVV en prooi voor Aurora de nerts 8-) )
Ik wil van een stuk ervan een wip maken en het andere stuk weet ik nog niet wat ik ermee ga doen, maar voorlopig ligt het buiten in de playpen.
De laatste dagen hebben Presley en Bibi elke ochtend van 7 tot half 8 in de playpen gespeeld en door de buis geracet :D
Ze waren gewoon beledigd dat ik naar mijn werk moest :brush: en zij in hun hok moesten.
Bibi verstopt ook haar speeltjes erin :clown:
's Middags als ik thuis kom uit mijn werk staan ze gewoon te popelen dat ze weer in de "speeltuin" mogen spelen en door de buis kunnen rennen, vooral Bibi is echt supersnel. Zo leuk! :hart:
Marjan

Bericht door Marjan »

Klinkt als een succes dus die speelbuis. :lol:
Karen

Bericht door Karen »

Die buizen zijn echt super speelgoed :juich:
Heerlijk dat ze je zo staan op te wachten om te spelen :lol:
Kick

Bericht door Kick »

Genieten dus! :D
ray

Bericht door ray »

Dat vraagt om een filmpje :fluit:
Esther

Bericht door Esther »

Buizen zijn gewoon leuk! :D
yvonne

Bericht door yvonne »

Bibi had vanmiddag weer even een terugval :(
Ik had haar en Presley net naar binnen gehaald vanwege de warmte toen ze begon te hoesten en kokhalzen, ze braakte ook 2x wit schuim uit. Ze had niet net gegeten dus er zat niks in haar maagje. Ik heb nog gekeken of er iets in haar bekje zat maar ik zag niks. Ze was erg druk in de weer in de FN, het leek meer op onrust. Ik heb het even aangekeken maar ik moest nog even om een boodschap, dus toen ze rustiger leek ben ik een uurtje weg gegaan. Ben was wel thuis dus die kon even op haar letten. Toen ik weer thuis kwam lag ze rustig te slapen en ik heb haar nu net wakker gemaakt voor haar meds en waltham. Ze heeft alles op maar ik moest haar wel even op gang helpen. Nu spelen ze samen in de de playpen en het lijkt weer goed te gaan.

Ik was van plan ze zaterdag mee te nemen naar Zeeland, waar mijn ouders op vakantie zijn en wij een dagje op bezoek gaan, maar ik doe het niet. Ik laat ze lekker thuis, binnen in de FN en ik ga gewoon eerder naar huis zodat ze weer op tijd kunnen eten en hun medicijnen krijgen. En mocht een van de twee niet lekker zijn dan blijf ik helemaal thuis.

Ik raak er niet meer zo snel van in paniek als er even iets is maar ik vind het toch steeds niet fijn hoor
als er een ziekjes is :(

Maar goed, morgen weer een nieuwe dag en nieuwe kansen :) hopen dat het dan weer beter gaat.
Karen

Bericht door Karen »

Ik hoop mee dat het snel weer beter is. Vandaag was het ook erg warm, misschien dat ze er toch wat sneller last van heeft, omdat ze nog niet helemaal fit is...

Ik denk dat het een goed idee is om ze niet mee te nemen voor een dagje uit. Ik begrijp dat het toch wat stresskipjes zijn...
Marjan

Bericht door Marjan »

Vervelend dat ze weer zo'n terugvak heeft. :???: En ik zou ze dan ook maar niet mee nemen inderdaad, ik denk dat ze nu meer baat heeft even in een vertrouwde omgeving.
Esther

Bericht door Esther »

Ik denk ook dat het beter is om nu niet met ze op pad te gaan!
Het is ook vandaag nog echt té warm....
ray

Bericht door ray »

Ach germ die Bibi.
Hopelijk is ze snel weer de oude.
yvonne

Bericht door yvonne »

Nou vandaag ging het weer prima met allebei hoor!

Heb ze vanmorgen gewogen, Biebje is wel weer wat afgevallen
(in 10 dagen totaal 30 gram) dus ik heb haar vanmorgen 2 bakjes waltham gegeven, eerst 1 met en toen 1 zonder medicijnen, ging erin als koek :)

Daarna de fretten in de FN en de volière een grote schoonmaak beurt gegeven.
De rest van de dag hebben ze liggen maffen, het was best warm hier maar nu regent het en zitten ze weer lekker buiten.
Gesloten