Dat is altijd een beetje uitproberen en even goed zijn gewicht in de gaten houden. Ik geef die ook alleen maar Waltham krijgt drie maal daags zo ongeveer 8 gram per keer. Ik doe 2 dagen met een zakje. Maar hij verliest erg veel eiwitten dus heeft ook best veel waltham nodig.trea schreef:Bliksje moet nu een week lang op de de waltham. Maar hoe vaak per dag mag ze eigenlijk waltham.
Donder
Re: Donder en Bliksem
Oke dankje. Geef bliks nu 4x per dag. Bij haar uitslag met eiwitten had ze 4 plusjes maximale dus wat haar machine aan kan geven.
Ga van de week toch ff kijken voor iets dat ik het kan malen. Lijkt me ook makkelijker als marco het moet geven
Ga van de week toch ff kijken voor iets dat ik het kan malen. Lijkt me ook makkelijker als marco het moet geven
Gewoon voorlopig even dagelijks wegen, ze moet er niet extreem vangaan afvallen of aankomen en anders even spelen met de hoeveelheid per keer.
Eerste paar dagen was het ff wennen om nu 2 te doen met medicatie. Bliks lijkt iets minder misselijk te zijn en komt elke dag een paar gram aan. Vanavond krijgt ze haar laatste polaramine en vanaf morgenavond krijgt ze metonogwat. Ben benieuwd hoe ze daar op gaat reageren.
Klinkt niet verkeerd Metonogwat
Dat klinkt zeker niet verkeerd!
De 5e woog ze bij Hanneke 770gram, gisteravond zat ze op 810. Mevrouwtje weigert alleen brokkenbrij te eten. Hoe ik het ook voorschotel. Ze eet het niet ook niet met waltham er door
Ook niet wanneer je met waltham begint met echt maar een half theelepeltje brokkenbrij erdoorheen? Zo heb ik ze aan de brij gekregen en dan steeds iets meer brij totdat ze helemaal over zijn.
Heb het al wel zo geprobeerd
Maar tutta blijft er voor weg lopen
Maar tutta blijft er voor weg lopen
Geweekte brokjes eet ze wel?
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Het kan soms helpen om haar op schoot te nemen en kleine likjes van je vinger te laten nemen.
Ik meng het in het begin ook altijd met meer waltham dan brokkenbrij zoals Marjan zegt.
Ze moeten het echt leren eten is mijn ervaring.
Maar ze is toch wel aangekomen dus, klinkt niet verkeerd.
Ik meng het in het begin ook altijd met meer waltham dan brokkenbrij zoals Marjan zegt.
Ze moeten het echt leren eten is mijn ervaring.
Maar ze is toch wel aangekomen dus, klinkt niet verkeerd.
Ga haar vanavond geweekte brokken geven ben benieuwd
Hoe gaat het nu met Bliksem?
Wij vinden haar vooruit gaan. of misschien willen we dat graag zien . 9 november om 13 uur hebben we weer een afspraak. Dus misschien hebben we haar nog maar een weekje. Hopelijk blijft ze langer bij ons
Ik hoop stevig met jullie mee!
Ik ook!! Go Bliks, go!!!!
Dankjullie wel. Weet niet wat ik zonder mijn meissie moet
Ik duim mee hoor!
Dat is alweer bijna. Succes morgen!