Presley en BiBi
Re: Presley en BiBi
Dat is niet eens zo'n gekke gedachte, misschien veegt ze inderdaad wel telkens een klontje weg aan haar pootjes.
Is het proberen waard denk ik. Als het zo'n simpele oplossing zou kunnen zijn...
Dan zou ze vieze pootjes moeten hebben telkens na het eten.
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze de smaak niet lekker vindt en die kwijt probeert te raken door haar pootjes te likken?
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze de smaak niet lekker vindt en die kwijt probeert te raken door haar pootjes te likken?
Maar waltham vindt ze toch juist heel erg lekker?
De waltham wel maar er zit ook brokkenbrij doorheen als ik het goed begrijp.
Het is echt het proberen waard, Sheila was er toen echt vanaf zeg maar. Pas als alles op was ging ze zichzelf weer ' wassen' langs de pootjes. 

- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik maak de brokkenbrei echt heel fijn met de staafmixer. Voor Bibi doe ik er waltham door.
Vandaag was ik zelf de hele dag weg en heeft Ben ze eten en meds gegeven, en om stress bij Bibi te vermijden heb ik gezegd dat hij haar pure waltham moest geven. Dat heeft hij gedaan, alles ging op en ze heeft geen enkele keer aan haar pootjes gelikt. Terwijl daar ook wel klontjes in kunnen zitten.
Morgen maak ik nieuwe brokkenbrei en zal ik het nog fijner maken (kan haast niet, maar goed)
Als het een probleem blijft dan zal ik Hanneke van de week maar een email sturen.
Vandaag was ik zelf de hele dag weg en heeft Ben ze eten en meds gegeven, en om stress bij Bibi te vermijden heb ik gezegd dat hij haar pure waltham moest geven. Dat heeft hij gedaan, alles ging op en ze heeft geen enkele keer aan haar pootjes gelikt. Terwijl daar ook wel klontjes in kunnen zitten.
Morgen maak ik nieuwe brokkenbrei en zal ik het nog fijner maken (kan haast niet, maar goed)
Als het een probleem blijft dan zal ik Hanneke van de week maar een email sturen.
En gewone droge brokken wil of kan ze ook nog steeds niet eten?
- yvonne

Ze is een echte waltham-junk geworden dus. 

Tja, dat is balen.... 

- yvonne
Hey ppssssttt.... ik durf het niet te hard te zeggen, maar ze heeft gisteren en vandaag een lepel brokkenbrei door de waltham gehad en alles opgegeten.....niet doorvertellen hoor! 

Haha, het gaat de goed kant op met haar! 

Dat is alvast beter nieuws 

zal niks vertellen, maar goed nieuws. 

My lips are sealed 
Goed nieuws!

Goed nieuws!

Hihihi...*fluistert* Go Bibi!!
- yvonne
Het gaat nog steeds redelijk met BiBi en de brokkenbrei/waltham. Ze eet het nu in elk geval
en laat weinig of niks staan. Opvallend genoeg gaat het beter sinds ik haar bach bloesems door haar eten geef. Ik heb het idee dat het werkt voor haar dus ik ga er nog even mee door. Doe nu steeds minder waltham en meer brokkenbrei. Het gaat niet snel maar er zit vooruitgang in 

Mooi zo!
Kijk wel uit met dat soort (homeopatische) druppeltjes bij fretten. Deze druppels bevatten alcohol om de houdbaarheid te garanderen en daar kunnen fretten met een maagprobleem erg heftig op reageren. Zolang ze er niet misselijk van wordt zou het mooi zijn wanneer de druppels haar zo goed doen natuurlijk.