BiBi, deel 3
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Re: BiBi, deel 3
Ach het is zo'n schatje, doet ze anders nooooooooooooit!!
Ik had zelf in vingers gebeten in plaats van het stokje, maar BiBi's aanpak is minder bloederig
- Helen
- Contacteer:
Dat reageert ze dan wel af op Fred zijn voeten als ze hier weer is.... ze vergeten niets :twisted:
Fijn dat het meeviel met bullshark BiBi
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Nieuw speeltje voor BiBi gekocht. Het is een soort schommel met een balletje in de buis (die zie je nu net niet) en nog een balletje in het midden.
Ik had met mijn mobiel gefilmd toen ze ermee speelde, maar het was te donker. Zal het van de week nog een keer filmen maar dan overdag. Hier alvast een foto.
Ik had met mijn mobiel gefilmd toen ze ermee speelde, maar het was te donker. Zal het van de week nog een keer filmen maar dan overdag. Hier alvast een foto.
Leuk ding
Die ziet er leuk uit!
Waar heb je die gekocht?
Waar heb je die gekocht?
Grappig zeg!
Ik ben ook wel benieuwd naar waar je die gekocht hebt
Ik ben ook wel benieuwd naar waar je die gekocht hebt
Ben benieuwd naar het filmpje.
O wat een leuk ding.
Als Bibi er niets meedoet, dan kun je het altijd nog veilen.
Als Bibi er niets meedoet, dan kun je het altijd nog veilen.
Haha, alles krijgt een tweede leven hier.
Leuk ding!
- yvonne
Ik heb m bij Ali express gekocht.
https://nl.aliexpress.com/item/New-Bran ... 0.0.523Qek" onclick="window.open(this.href);return false;
https://nl.aliexpress.com/item/New-Bran ... 0.0.523Qek" onclick="window.open(this.href);return false;
Thanks! heb de link opgeslagen.
O ik bestel tegenwoordig ook bij aliexpress, dank voor de link.
Wat een geinig ding!
- Helen
- Contacteer:
Tsssss en ze heeft al zo weinig speelgoed
- yvonne
BiBi heeft echt een rara tik
Ik eet 's morgens meestal warme havermout pap en zodra ik met mijn pap op de bank ga zitten klimt ze als een gek op mijn schoot en begint met haar pootjes aan mijn pap beker te trekken. Als ze de kans krijgt steekt ze haar kop erin want ze vind het superlekker. Ik weet dat het niet goed voor haar is dus ze krijgt het niet, maar de eerste keer dat ze dat deed dacht ik dat ze er niet van zou eten dus liet ik haar even gaan, nou mooi dat ze er meteen van ging eten. Vanmorgen lette ik even niet op, mijn pap stond op tafel, BiBi neemt een spurt, springt op tafel en trekt zo de hele beker pap over zich heen Gelukkig was het niet meer zo heet maar we schrokken er allebei van. Wat een boefje is het toch. Ze likte snel haar pootjes af en triomfantelijk.
Ik eet 's morgens meestal warme havermout pap en zodra ik met mijn pap op de bank ga zitten klimt ze als een gek op mijn schoot en begint met haar pootjes aan mijn pap beker te trekken. Als ze de kans krijgt steekt ze haar kop erin want ze vind het superlekker. Ik weet dat het niet goed voor haar is dus ze krijgt het niet, maar de eerste keer dat ze dat deed dacht ik dat ze er niet van zou eten dus liet ik haar even gaan, nou mooi dat ze er meteen van ging eten. Vanmorgen lette ik even niet op, mijn pap stond op tafel, BiBi neemt een spurt, springt op tafel en trekt zo de hele beker pap over zich heen Gelukkig was het niet meer zo heet maar we schrokken er allebei van. Wat een boefje is het toch. Ze likte snel haar pootjes af en triomfantelijk.
Wat een draakje. Je zal wel in een deuk gelegen hebben met haar. Hoe komt ze erbij havermout lekker te vinden.