Knut, Nala en Fly
Re: Knut, Nala en Fly
Erg leuk weer!
Hoi Gepke
Vinden je Fretten het kleed leuk
Vinden je Fretten het kleed leuk
Even korte update van de kleine stinkers hier. Het nieuwe brokken regiem wordt niet door iedereen gewaardeerd Nala weigert om de virbac te eten tenzij het gepureerd word ze heeft echt eisen. Ze lijkt ook altijd hongerig vraag me altijd af of ze wel genoeg te eten krijgt.
Fly bevalt de brokken wel die weegt onderhand 1 kilo Hanneke vond het goed dat ze was aangokomen maar ze word nu wel heel zwaar toch maar wat gaan minderen.verder heeft Fly echt een prachtige wintervacht ze lijkt wel een angora lekker fluffy nadeel voor Fly nu moet ze constant knuffelen vind ze niet leuk
Met Knut gaat het wat minder zit niet mooi in de vacht en heeft weer eiwitten in de urine verde gaat het eten wat lastig (is erg misselijk) ze wil alleen waltham. Laatste keer bij Hanneke geen bloedgepeikt begin nu te twijfelen of ik er toch om had moeten vragen. Ze zit wel weer aan de synolox maar nog niet het idee dat het veel beter gaat. Ben zo bang dat ze problemen met de nieren krijgt.
Ik heb nog geprobeerd een goede foto te maken van kleine dikke fluffy Fly maar is nog niet gelukt. Die is echt nu te fotograferen
Fly bevalt de brokken wel die weegt onderhand 1 kilo Hanneke vond het goed dat ze was aangokomen maar ze word nu wel heel zwaar toch maar wat gaan minderen.verder heeft Fly echt een prachtige wintervacht ze lijkt wel een angora lekker fluffy nadeel voor Fly nu moet ze constant knuffelen vind ze niet leuk
Met Knut gaat het wat minder zit niet mooi in de vacht en heeft weer eiwitten in de urine verde gaat het eten wat lastig (is erg misselijk) ze wil alleen waltham. Laatste keer bij Hanneke geen bloedgepeikt begin nu te twijfelen of ik er toch om had moeten vragen. Ze zit wel weer aan de synolox maar nog niet het idee dat het veel beter gaat. Ben zo bang dat ze problemen met de nieren krijgt.
Ik heb nog geprobeerd een goede foto te maken van kleine dikke fluffy Fly maar is nog niet gelukt. Die is echt nu te fotograferen
Wat een MEGA gewicht een kilo . Goedemorgen... Ik vind het heerlijk klinken in deze tijden van onzekerheid! Jammer dat Nala niet even mee wil doen met de brokjes. Heb je ook Orijen voor haar geprobeerd waarmee ze groot is gegroeid? Ik heb bij mij ook een pertinente weigeraar voor Virbac (Patou) en heb haar toch weer terug op Orijen gezet daardoor. Dat is het me niet waard. Brokken wissel is al moeilijk genoeg voor ze.
Ik vreesdat je met Knut toch echt een probleemfretje blijft houden her en der... Soms valt er gewoon niet meer uit te halen. Ik heb hetzelfde met Eller, al is het niet zo erg als bij Knut geloof ik. Ik denk dat die zijn leven lang zijn Waltham 'te heet' blijft eten bijv., maar Hanneke kan je zeker zeggen wanneer ze nog meer onderzoeken en behandelen geen zin heeft. Sommige zaken zijn chronisch, en dan is stabiel wat slechter, ook een vorm van stabiel.
Ik vreesdat je met Knut toch echt een probleemfretje blijft houden her en der... Soms valt er gewoon niet meer uit te halen. Ik heb hetzelfde met Eller, al is het niet zo erg als bij Knut geloof ik. Ik denk dat die zijn leven lang zijn Waltham 'te heet' blijft eten bijv., maar Hanneke kan je zeker zeggen wanneer ze nog meer onderzoeken en behandelen geen zin heeft. Sommige zaken zijn chronisch, en dan is stabiel wat slechter, ook een vorm van stabiel.
Vervelend hoor dat Knut niet zo lekker gaat.
Maar nu weten we nog niet of jou kleine stinkers het speelkleed leuk vinden.
Maar nu weten we nog niet of jou kleine stinkers het speelkleed leuk vinden.
Balen zeg van Knut...altijd vervelend als een fretje het niet lekker doet.
Enne, een filmpje van Fly is ook goed hoor!
Enne, een filmpje van Fly is ook goed hoor!
Speelkleed valt in de smaak Naal rolt er lekker overheen en Fly is er doorheen aan het banjeren
Vind het verschil in karakter altijd zo leuk om te zien. Nala is veel feller en kan echt een trut zijn met spelen dat heeft Fly helemaal niet die is zo zachtaardig echt een doetje. Maar met Nala kan ik lekker knuffelen en daar zit Fly dan weer niet op te wachten - Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Ja.. hier ook 3 verschillende karaktertjes.... de dames zijn vaak wat feller
Het eerste wat me opvalt, wat een leuk masker heeft Fly!
Mooie dames om te zien, ze zien er goed uit. Lekker naar de winterspekjes.
En het is duidelijk dat het speelkleed goed terecht is gekomen.
Mooie dames om te zien, ze zien er goed uit. Lekker naar de winterspekjes.
En het is duidelijk dat het speelkleed goed terecht is gekomen.
leuk hoor dat het kleed is goed gekeurd door de fretten .
Ik ben gek op wildkleurtjes Dikkie is wel heel mooi hoor
Ik ben gek op wildkleurtjes Dikkie is wel heel mooi hoor
Veeg mij maar op, ik ben in love!!
Haha, ik ook!
Super leuk dat het kleed zo in de smaak valt!
En Nala.....
En Nala.....
Oooooh wat een dotjes
Dat speelkleed is wel supergaaf!!!
*opent een nieuwe spaarrekening
Dat speelkleed is wel supergaaf!!!
*opent een nieuwe spaarrekening
Ja ik had echt een super deal voor het kleed
Nog maar wat foto’s van knut anders voelt ze zich achtegesteld bij de twee kleine fretjesRe: Knut, Nala en Fly
Wat een leuke foto's maak je altijd! Knut ziet er goed uit zeg .
Mis wel een plaatje van Nala....
Lekkere frutzels
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Wat een leuke foto’s zeg!