Finn
Re: Finn
Dank je wel.
Het gaat op en af met hem, hij ging een paar dagen erg goed maar vannacht was hij weer erg onrustig en misselijk.
Maar ik heb wel het idee dat hij steeds iets beter gaat, hij komt ook langzaam aan, van 1115 gram toen we hem kregen naar gisteren 1295 gram.
Het gaat op en af met hem, hij ging een paar dagen erg goed maar vannacht was hij weer erg onrustig en misselijk.
Maar ik heb wel het idee dat hij steeds iets beter gaat, hij komt ook langzaam aan, van 1115 gram toen we hem kregen naar gisteren 1295 gram.
Hij vindt de tuin ook echt geweldig, hij springt al bijna in mijn armen wanneer ik naar beneden ga om hem op de halen voor een rondje tuin. En in de tuin is hij als een bezetene aan het graven in de aarde en de zandbak. Hij maakt soms zulke bokkensprongen dat hij gewoon achterover tuimelt. Echt heerlijk om te zien.
Na weer een paar onrustige nachten is het afgelopen nacht op twee kuchjes na goed gegaan. Ook heb ik hem weer wat brokjes horen eten (toen waren die twee kuchjes er ook). Hij is nog wel flink misselijk na z'n eten dus dan is hij verwoed aan het graven. Gelukkig niet zo lang en valt hij wel weer snel in slaap.
Gisteren mocht hij ook weer even naar buiten maar hij was duidelijk te slaperig nog. Deed weel een rondje plantenbak en zandbak maar hield het al snel voor gezien. Beneden eenmaal in z'n mandje was-ie zo vertrokken
We zijn er nog lang niet maar we zien wel een stijgende lijn. Alleen nu nog het 'contact' zien te krijgen. Hij herkend ons wel maar hij weet totaal niet wat knuffen is of een kusje geven bijvoorbeeld. Dat soort dingen kent hij gewoon niet en dat is waar we nog aan werken.
Afijn, het is een heerlijk ventje!
Gisteren mocht hij ook weer even naar buiten maar hij was duidelijk te slaperig nog. Deed weel een rondje plantenbak en zandbak maar hield het al snel voor gezien. Beneden eenmaal in z'n mandje was-ie zo vertrokken
We zijn er nog lang niet maar we zien wel een stijgende lijn. Alleen nu nog het 'contact' zien te krijgen. Hij herkend ons wel maar hij weet totaal niet wat knuffen is of een kusje geven bijvoorbeeld. Dat soort dingen kent hij gewoon niet en dat is waar we nog aan werken.
Afijn, het is een heerlijk ventje!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ook dat gaat misschien nog wel komen Kick, jullie hebben al flinke vorderingen gemaakt.
Wel naar dat hij zo misselijk is, het zal wel even duren voordat dat allemaal een beetje op de rit is.
Wel naar dat hij zo misselijk is, het zal wel even duren voordat dat allemaal een beetje op de rit is.
Ik heb gisteravond ook even een tijdje bij hem gezeten totdat hij rustig werd en ging slapen. Had de indruk dat hij het wel prettig vond dat ik hem aan het aanhalen was. Ik heb ook maar zijn dosis metocloperamide verhoogd naar het maximale voor een paar dagen, hopelijk gaat dat dan weer wat beter.
Wanneer we thuis zijn en ook 's nachts laten we Finn lekker los lopen beneden en hij wisselt om de paar dagen van slaapplek. De laatste tijd ligt hij in een mandje met dekentje onder de ferret nation. Ik maakte hem gisteren wakker voor zijn rondje frettentuin en trof hem zo aan: