Helpen schoonmaken? Het uitgraven van de planten die ik water aan het geven ben bedoel je? En de was opvouwen, het ervandoor gaan met een broek omdat ze in de broekspijp vast zit? Dat is geen zakgeld waard!
Ze helpt wel veel met dweilen door haar waterbak om te gooien en stoffen van de tafel door haar buik over de tafelpoot heen te wrijven. Misschien daarvoor dan?
Ik moet toch de kwalificaties van een frettenmoeder weer eens op gaan zoeken denk ik. Schijnbaar heb ik wat punten gemist! Al is haar spaargeld wel op na het maken van haar nieuwe hok en moeten kopen van nieuwe buizen denk ik zo. Misschien een GoldCard aanvragen voor haar

Is wel nodig met alle spullen die ik eigenlijk wil gaan halen op de frettendag. Vrees dat ik moet gaan schrappen...
Liva moet dan ook maar met haar lieve snoetje in de winkelstraat gaan staan met een bordje en een bakje; doneer voor nieuwe hangmattenset! Kan Bibi ernaast gaan staan met: ik wil ook nieuwe hangmatten en een bolletjeskussen en een speelkleed en een waterbed en...