Bibi's dagboek, deel 2
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Re: Bibi's dagboek, deel 2
Ik weet hoe dat gaat. Je hoopt dat het nog even zal duren maar binnen 24 uur kan het gewoon keihard omslaan.
Ook een gezonde fret kan van de éne op de andere ineens uit je wereldje stappen. We wisten het allemaal maar
we hoopte dat we nog even mochten genieten van haar gekkigheid, helaas mocht het niet zo zijn.
(terwijl ik dit schrijf klautert Uk op schoot, geeft een lebber en springt weer weg, de schat wil vast zeggen dat ik die
moet doorgeven aan jou. Bij deze..)
Ja en dan die spulletjes en haar lege mandje... dat is zo confronterend he!
Iedere keer weer...
Sterkte meis en xxx van mij een lebber van Uk
Ook een gezonde fret kan van de éne op de andere ineens uit je wereldje stappen. We wisten het allemaal maar
we hoopte dat we nog even mochten genieten van haar gekkigheid, helaas mocht het niet zo zijn.
(terwijl ik dit schrijf klautert Uk op schoot, geeft een lebber en springt weer weg, de schat wil vast zeggen dat ik die
moet doorgeven aan jou. Bij deze..)
Ja en dan die spulletjes en haar lege mandje... dat is zo confronterend he!
Iedere keer weer...
Sterkte meis en xxx van mij een lebber van Uk
Damn Stefanie....
Marjan vertelde me net dit trieste nieuws. Het is al gezegd maar ik doe het ook; dankzij jouw liefde en zorg voor Biebers heeft ze haar leven kunnen beleven zoals het hoort voor een fret. Ondeugend, speels, gek en gek op haar baasje.
Helaas mankeerde ze wat en om erger te voorkomen heb je haar behoedt voor nog meer ellende. Een moeilijke maar eerlijke keus...
Het zal stil zijn en het zal moeilijk worden maar weet dat er ooit een moment komt dat je aan haar terugdenkt met een glimlach. Ze zal altijd bij je zijn...
Heel veel sterkte!
Dag Biebers, ride the Rainbow and touch the sky....

Marjan vertelde me net dit trieste nieuws. Het is al gezegd maar ik doe het ook; dankzij jouw liefde en zorg voor Biebers heeft ze haar leven kunnen beleven zoals het hoort voor een fret. Ondeugend, speels, gek en gek op haar baasje.
Helaas mankeerde ze wat en om erger te voorkomen heb je haar behoedt voor nog meer ellende. Een moeilijke maar eerlijke keus...
Het zal stil zijn en het zal moeilijk worden maar weet dat er ooit een moment komt dat je aan haar terugdenkt met een glimlach. Ze zal altijd bij je zijn...
Heel veel sterkte!
Dag Biebers, ride the Rainbow and touch the sky....
Verdorie, ik heb zo met je te doen. ik weet hoe zwaar het is je eerste fret te moeten laten gaan. En dat het je enige frettenkind is maakt dat nog zwaarder. Ik zou willen dat ik iets voor je zou kunnen doen behlave dan deze steun op afstand. 

Verdorie Stefanie, maar inderdaad je had geen betere beginnersfret kunnen hebben en Bibi geen beter baasje dan jij.
Echt petje af voor jou en Bibi.
Bibi rust zacht en dans op de regenboogbrug.
Stefanie veel sterkte de komende tijd!
Echt petje af voor jou en Bibi.
Bibi rust zacht en dans op de regenboogbrug.
Stefanie veel sterkte de komende tijd!
Jullie doen al veel via deze berichten van steun, Marjan
Ik weet dat iedereen hier weet hoe het is om je frettenmaatje te verliezen en dan voelt het toch minder alsof je er alleen voor staat.
Gelukkig zijn mijn ouders erg begaan hierin, want ook zij hebben al vele furry maatjes moeten laten gaan, en heb daar vrijdag en zaterdag bijna de hele dag gezeten.
Het gaat vandaag al weer beter. Ik heb een mooi stukje in de kast gemaakt met otterbeeldjes, haar foto, een speeltje en een tekstbordje. Wanneer ze weer thuis is kan ik haar urn er mooi bij zetten.
Gisteren ook kaartje van de kliniek ontvangen, erg mooi dat ze dat doen.
Hoe cru het ook is en hoe ontzettend kl*te je je ook voelt, je weet dat het er ooit aan zit te komen. En zeker met een ziek diertje als Biebers. Het hoort erbij en zoals Kick al mooi zei; op een gegeven moment nemen de mooie momenten het wel weer over van het verdriet. Komt goed.
(totdat ik haar weer kan ophalen, dat zal wel weer even een klap gaan worden)
Ter tegenhanger van al het verlies en verdriet, wil ik nog wat foto's delen van haar laatste week. Deze foto's zijn van de dinsdag, toen ze nog vrolijk was en ondeugend.

Bij de laatste wilde ze het hartje net meenemen onder de stoel, dus ik dacht; actiefoto! Ja, fout. Camera? Bibi moest natuurlijk even kijken en stopte met slepen. Altijd die camera interesse

Gelukkig zijn mijn ouders erg begaan hierin, want ook zij hebben al vele furry maatjes moeten laten gaan, en heb daar vrijdag en zaterdag bijna de hele dag gezeten.
Het gaat vandaag al weer beter. Ik heb een mooi stukje in de kast gemaakt met otterbeeldjes, haar foto, een speeltje en een tekstbordje. Wanneer ze weer thuis is kan ik haar urn er mooi bij zetten.
Gisteren ook kaartje van de kliniek ontvangen, erg mooi dat ze dat doen.
Hoe cru het ook is en hoe ontzettend kl*te je je ook voelt, je weet dat het er ooit aan zit te komen. En zeker met een ziek diertje als Biebers. Het hoort erbij en zoals Kick al mooi zei; op een gegeven moment nemen de mooie momenten het wel weer over van het verdriet. Komt goed.
(totdat ik haar weer kan ophalen, dat zal wel weer even een klap gaan worden)
Ter tegenhanger van al het verlies en verdriet, wil ik nog wat foto's delen van haar laatste week. Deze foto's zijn van de dinsdag, toen ze nog vrolijk was en ondeugend.

Bij de laatste wilde ze het hartje net meenemen onder de stoel, dus ik dacht; actiefoto! Ja, fout. Camera? Bibi moest natuurlijk even kijken en stopte met slepen. Altijd die camera interesse

Lieve foto's van haar. En uiteindelijk gaan de leuke herinneringen het verdriet overheersen. Maar haar ophalen zal nog wel even zwaar worden. Ook al geeft het ook wel weer troost wanneer ze weer thuis is. Sterkte de komende tijd. *knuf*
Bubbeltjesplastic!
Das toch het gaafste wat een fret zich kan wensen?
Het was een heel mooi schatje!

Het was een heel mooi schatje!

Lieve foto's hoor
Het zal weer even moeilijk worden als je haar weer mag ophalen maar aan de andere kant is ze dan ook weer thuis. Nogmaals een dikke knuffel!

Het zal weer even moeilijk worden als je haar weer mag ophalen maar aan de andere kant is ze dan ook weer thuis. Nogmaals een dikke knuffel!
Mooie foto's van een mooi meisje. Het zal moeilijk zijn om Bibi weer op te halen. Heel veel sterkte.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Het zal fijn zijn als je haar straks weer thuis hebt.
Mooie foto's en bubbeltjesplastic a ferrets dream
Hopelijk is ze snel weer thuis.

Hopelijk is ze snel weer thuis.
Leuke foto's
Ze is gauw weer bij je thuis.

Ze is gauw weer bij je thuis.
Jeetje wat is dat snel gegaan, lees het berichtje nu pas!
Maar je hebt zeker de juiste keuze voor haar gemaakt.
Heel erg veel sterkte!!

Maar je hebt zeker de juiste keuze voor haar gemaakt.
Heel erg veel sterkte!!
Ik wilde komen vragen hoe het met je ging, maar lees al de uitgebreide update. Fijn om te horen! Wanneer mag je haar ophalen?
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Aaaaah poppetje
Leuke lieve foto's!
Bubbelplastic, plastic tasjes... alles dat kraakt en rommel maakt.
Ze zijn er gek op
Ik ben hier net als Mette, even checken hoe het met je is.
Gelukkig heb je genoeg steun ook in je offline plekje xxx

Leuke lieve foto's!
Bubbelplastic, plastic tasjes... alles dat kraakt en rommel maakt.
Ze zijn er gek op

Ik ben hier net als Mette, even checken hoe het met je is.
Gelukkig heb je genoeg steun ook in je offline plekje xxx
Heel veel sterkte.. ik was aan het bijlezen en zag je tot mijn schrik plots in verleden tijd schrijven
Nierfalen is kl*te, maar helemaal als ze zo vreselijk jong is. Dan voelt het extra oneerlijk.. sterkte.

Nierfalen is kl*te, maar helemaal als ze zo vreselijk jong is. Dan voelt het extra oneerlijk.. sterkte.
Mooie foto's van je lieve meisje Stefanie. Wanneer kun je haar ophalen?
Het zal best even slikken zijn, maar ik vind het ook altijd weer fijn als ze thuis zijn. Sterkte hoor meis!
Het zal best even slikken zijn, maar ik vind het ook altijd weer fijn als ze thuis zijn. Sterkte hoor meis!
Ik hoop dat ze eind deze week, begin volgende week weer opgehaald kan worden. Maar omdat haar urn gemaakt moet worden is het dus even wachten tot er bericht is.
Bibi was inderdaad te jong om de regenboogbrug over te gaan, Birgit
Bibi was inderdaad te jong om de regenboogbrug over te gaan, Birgit

Ik heb gister het certificaat van haar crematie ontvangen, met heel erg 'knaagdier' erop. De arme Biebers, een knaagdier... Wat is dat toch met de classificatie van een fret als knaagdier? Alle speeltjes etc liggen ook altijd op de knaagdier afdeling! Krijgen alle fretten spontaan een minderwaardigheidscomplex van.
Maar goed, dat terzijde is het mooi dat ze zo'n bericht sturen, ook met mooi stukje erop.
"Woorden van troost zijn snel gegeven,
over de tijd die alle wonden heelt.
Maar weten zij wat wij hebben gedeeld?
Echte vriendschap, zo zeldzaam in het leven"
Ik vond het erg mooi, ook omdat mensen vaak zeggen; het is maar een dier!
Zij vinden daar werkelijk dat dieren gelijk staan aan mensen wat betreft de band die ontstaat.
En dat laten ze nogmaals weten op het certificaat.
Daarbij vandaag ook kaartje ontvangen van hier, enorm bedankt! Ik schoot weer even vol ervan hoor
Kaartje staat nu bij alle andere spullen van Biebers in de kast. Het is nu wachten op mijn meisje zelf.
Maar goed, dat terzijde is het mooi dat ze zo'n bericht sturen, ook met mooi stukje erop.
"Woorden van troost zijn snel gegeven,
over de tijd die alle wonden heelt.
Maar weten zij wat wij hebben gedeeld?
Echte vriendschap, zo zeldzaam in het leven"
Ik vond het erg mooi, ook omdat mensen vaak zeggen; het is maar een dier!
Zij vinden daar werkelijk dat dieren gelijk staan aan mensen wat betreft de band die ontstaat.
En dat laten ze nogmaals weten op het certificaat.
Daarbij vandaag ook kaartje ontvangen van hier, enorm bedankt! Ik schoot weer even vol ervan hoor

Kaartje staat nu bij alle andere spullen van Biebers in de kast. Het is nu wachten op mijn meisje zelf.