Presley en BiBi
Re: Presley en BiBi
O ja die heb ik ook, och ik heb ook brilletje nodig, o nee toch niet, die heb ik al.
Oeps..
Moet ik toch maar eens een afspraak gaan maken bij de opticien..
Moet ik toch maar eens een afspraak gaan maken bij de opticien..
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Haha balletjes, brilletjes ....... ook verkrijgbaar bij het kruidvat
Maar idd, die balletjes bedoel ik.
Hier vinden ze ze nog steeds leuk hoor, vooral door de gele buis en dan allebei aan een kant erdoor
Maar idd, die balletjes bedoel ik.
Hier vinden ze ze nog steeds leuk hoor, vooral door de gele buis en dan allebei aan een kant erdoor
Oh mooi, die gele buis heb ik ook.
Hier waren ze uitverkocht. Ga morgen nog even bij een ander filiaal kijken.
Wanneer breng je die hummels naar Chaimel?
Wanneer breng je die hummels naar Chaimel?
Jammer Karen, dat ze uitverkocht waren. Ik kan ze halen voor jou, alleen weet ik niet wanneer we elkaar weer zien. Volgens mij hadden ze ze hier nog wel.
Dank je Minka. Ik kijk eerst morgen even en anders maak ik misschien wel gebruik van je aanbod
- yvonne
Morgenmiddag gaan de boefies naar Chaimel, Karen!
Succes met je ballen-jacht
Succes met je ballen-jacht
Die zitten daar goed hoor Je kunt met een gerust gevoel van jullie vakantie genieten
Een prettige vakantie en als ze ergens goed zitten, dan is het wel bij Chaimel.
- yvonne
Nou de frutsels hebben een leuke vakantie gehad bij Chaimel. Ze hebben gespeeld alsof hun leven ervan af hing, wardancen en mokken, graven en verstoppen.....helemaal super!
Alleen BiBi (die gekke muts) heeft dus echt gewoon 5 dagen !! niet willen eten
Uiteindelijk ging ze overstag, en omdat ze het qua gewicht goed kon hebben en het verder prima deed, heeft Chaimel haar niet willen "dwingen"
We zijn tot de conclusie gekomen, dat dit gewoon typisch Bibi-gedrag is. Het komt elke vakantie terug, en zo lang het geen echte gezondheidsproblemen veroorzaakt acceptabel. In juni moet ik nog een keer met beiden naar Hanneke (voor de enting en dan laat ik ze meteen goed nakijken) en dan zal ik het nog eens met haar bespreken, of we hier nog iets mee kunnen/moeten Het is een aparte hoor! Maar ze zijn weer lekker thuis, heerlijk
Alleen BiBi (die gekke muts) heeft dus echt gewoon 5 dagen !! niet willen eten
Uiteindelijk ging ze overstag, en omdat ze het qua gewicht goed kon hebben en het verder prima deed, heeft Chaimel haar niet willen "dwingen"
We zijn tot de conclusie gekomen, dat dit gewoon typisch Bibi-gedrag is. Het komt elke vakantie terug, en zo lang het geen echte gezondheidsproblemen veroorzaakt acceptabel. In juni moet ik nog een keer met beiden naar Hanneke (voor de enting en dan laat ik ze meteen goed nakijken) en dan zal ik het nog eens met haar bespreken, of we hier nog iets mee kunnen/moeten Het is een aparte hoor! Maar ze zijn weer lekker thuis, heerlijk
Die dame houdt gewoon niet van veranderingen dus.
Heerlijk dat het allemaal verder goed gegaan is, dan ga je toch zelf ook geruster weg.
Heerlijk dat het allemaal verder goed gegaan is, dan ga je toch zelf ook geruster weg.
Fijn dat ze het naar hun zin hebben gehad en dat ze nu weer thuis zijn. En over Bibi; ik denk niet dat je daar iets aan kunt veranderen. Zo is ze nou eenmaal
Fijn dat ook Presley en Bibi een heerlijke vakantie hebben gehad!
Heerlijk dat ze het bij Chaimel goed naar de zin gehad hebben
Dat geeft jezelf ook een rustig gevoel.
Ik denk niet dat je het gedrag van Bibi kan veranderen.
Dat geeft jezelf ook een rustig gevoel.
Ik denk niet dat je het gedrag van Bibi kan veranderen.
Fijn dat ze het goed naar hun zin hebben gehad bij Chaimel!
En ik denk ook dat Bib's gedrag, wat dat niet eten betreft niet te veranderen is
En ik denk ook dat Bib's gedrag, wat dat niet eten betreft niet te veranderen is
Wat een aparte hoor die Bibi
Denk niet dat je het kan veranderen, maar fijn dat Presley en Bibi het goed hebben gehad bij Chaimel.
Denk niet dat je het kan veranderen, maar fijn dat Presley en Bibi het goed hebben gehad bij Chaimel.