Presley en BiBi
Re: Presley en BiBi
Hoe is het nu met Presley 

- yvonne
- Aantal fretten: 1
Hij heeft vanmiddag even in de nieuwe graafbak gespeeld, maar erg lang houd hij het spelen nog niet vol.
Dan gaat hij weer lekker slapen.
En het platliggen na het eten doet hij ook nog.
Dan gaat hij weer lekker slapen.
En het platliggen na het eten doet hij ook nog.
Dus hij is er nog niet. 

Het zou ook wel erg snel zijn als alles nu weer over was. Dat hij toch lekker speelt en alleen na het eten even platligt is toch al een verbetering.
Zet hem op Presley!
Zet hem op Presley!
Het zal ,denk ik, even tijd nodig hebben.
Kom op Presley!
Kom op Presley!
Zet hem op Presley.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Bedankt allemaal, ook namens Presley
Nou ik denk ook dat het even tijd nodig heeft maar vergeleken met donderdag gaat het best goed!
Hij neemt de meds en eet goed, heeft niet meer gebraakt en zijn ontlasting is ook veel beter. Alleen het platliggen is nog niet over, maar zo snel zal het ook allemaal niet gaan. Maar we gaan de goede kant op.
Hanneke belde ook nog ook om te vragen hoe het nu met hem gaat, zo lief en attent van haar!

Nou ik denk ook dat het even tijd nodig heeft maar vergeleken met donderdag gaat het best goed!
Hij neemt de meds en eet goed, heeft niet meer gebraakt en zijn ontlasting is ook veel beter. Alleen het platliggen is nog niet over, maar zo snel zal het ook allemaal niet gaan. Maar we gaan de goede kant op.
Hanneke belde ook nog ook om te vragen hoe het nu met hem gaat, zo lief en attent van haar!
Fijn dat hij in ieder geval de goede kant op gaat.
Ik vind dat ook altijd fijn van haar, dat ze altijd even belt om te vragen hoe het gaat als je met een ziek dier geweest bent
Ik vind dat ook altijd fijn van haar, dat ze altijd even belt om te vragen hoe het gaat als je met een ziek dier geweest bent

Gelukkig herstelt hij al best snel weer. 

Fijn dat het alweer iets beter gaat en ook dat Hanneke belde om te vragen hoe het met Presley is! 

Gelukkig gaat het weer beter met je mannetje! 

Gaat gelukkig de goede kant op! 

Gefeliciteerd 

Gefeliciteerd! En wat een heerlijk snoetje 

Gefeliciteerd!
En geweldige foto's!

En geweldige foto's!

Dat zijn leuke verjaardagsfoto's
Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!
haha, schitterend! Gefeliciteerd met je frettenmannetje! En bij een verjaardag hoort taart!