Presley en BiBi
Re: Presley en BiBi
gefeliciteerd!!!!
Zonde om zo'n taart aan te snijden.... 

Gefeliciteerd!
Presley kan inderdaad goed selfies maken
Presley kan inderdaad goed selfies maken

Gefeliciteerd met Presley!
En wat staat hij schattig op de foto
En wat staat hij schattig op de foto

- yvonne
- Aantal fretten: 1
Bedankt allemaal voor de felicitaties, en voor de lekkere taart natuurlijk!
Ik ben hier ook te laat, maar nog gefeliciteerd met deze grote beer. 

- yvonne
Presley is echt afgevallen, hij weegt 1830 gr. Sinds januari is hij 425 gr. lichter.
Normaal zit zijn gewicht tussen de 2000 en 2270 gr.
Vorig jaar om deze tijd woog hij 2050 gr.
Ik ben hem minder gaan voeren omdat hij best wel zwaar was, maar ik vind dat hij nu niet meer mag afvallen hoor.
Dan ga ik me zorgen maken
Bibi heeft nog wel een beetje winterspekkies maar (ik klop het heeeeel hard af) ze eet momenteel als een bootwerker
De weegschaal gaf bij haar 1060 gr. aan vandaag.
De graafbak vinden ze geweldig, maar een troep dat het maakt....heerlijk die zwarte snoetjes
Ik moet nu wel vaker de dekentjes verschonen want alles zit iedere keer onder de aarde, maar het voordeel is dat ze er zelf in en uit kunnen wanneer ze willen, want hij staat gewoon in hun hok. Morgen maar weer eens even de tuinslang erop en alles goed schoonmaken, hopelijk blijft het droog!
Normaal zit zijn gewicht tussen de 2000 en 2270 gr.
Vorig jaar om deze tijd woog hij 2050 gr.
Ik ben hem minder gaan voeren omdat hij best wel zwaar was, maar ik vind dat hij nu niet meer mag afvallen hoor.
Dan ga ik me zorgen maken

Bibi heeft nog wel een beetje winterspekkies maar (ik klop het heeeeel hard af) ze eet momenteel als een bootwerker

De graafbak vinden ze geweldig, maar een troep dat het maakt....heerlijk die zwarte snoetjes

Ik moet nu wel vaker de dekentjes verschonen want alles zit iedere keer onder de aarde, maar het voordeel is dat ze er zelf in en uit kunnen wanneer ze willen, want hij staat gewoon in hun hok. Morgen maar weer eens even de tuinslang erop en alles goed schoonmaken, hopelijk blijft het droog!
Zolang Presley goed aan voelt, actief is en lekker eet zou ik me geen zorgen maken
Heerlijk dat ze zo'n plezier hebben met de graafbak...dan neem je de troep maar op de koop toe, toch?

Heerlijk dat ze zo'n plezier hebben met de graafbak...dan neem je de troep maar op de koop toe, toch?

Die zwarte snoetjes zijn heerlijk om te zien! Die snorhaartjes en neusjes onder de aarde, super! 

Zo zeg, Bibi is echt een groot wijf. 

Heerlijk toch 

Dat lijken me toch wel goede gewichten hoor!
En zwarte snoetjes zijn heerlijk
En zwarte snoetjes zijn heerlijk

Zeker wanneer ze je daarna een kusje geven en je daarna zit te tandenknarsen. 

Goed bezig met het gegraaf. Ik heb een handdoek liggen om de eerste zwarte pootjes op te vangen. Het gewicht lijkt me ook niet verkeerd voor Presley. Hij moet niet te weinig gaan wegen maar dit lijkt me toch wel een oke gewicht of niet.
- yvonne
Vandaag hebben ze de hele dag binnen in de FN gezeten, omdat wij de tuin en het frettenhok gingen schoonmaken.
Elke keer als ik even binnen kwam, zaten ze meteen voor de deur omdat ze eruit wilden. Maar uiteindelijk gaven ze het op en gingen slapen.
Ik heb de graafbak even uit de volière gehaald en het kattenhuis er weer in gezet, daar liggen ze zo graag in te slapen in de zomermaanden. Kussentje erin en heerlijk loungen. Ik wissel het steeds een beetje af, dan blijft het ook leuk.
Ze hebben hun schone hok goed geïnspecteerd en Bibi heeft haar knuffeltjes natuurlijk weer in het nachthok gesleept
dus nu in het loungetijd (nog net geen pootjes op de tafel
)
Elke keer als ik even binnen kwam, zaten ze meteen voor de deur omdat ze eruit wilden. Maar uiteindelijk gaven ze het op en gingen slapen.
Ik heb de graafbak even uit de volière gehaald en het kattenhuis er weer in gezet, daar liggen ze zo graag in te slapen in de zomermaanden. Kussentje erin en heerlijk loungen. Ik wissel het steeds een beetje af, dan blijft het ook leuk.
Ze hebben hun schone hok goed geïnspecteerd en Bibi heeft haar knuffeltjes natuurlijk weer in het nachthok gesleept

Dus ze zijn nu klaar voor de zomer. 

- yvonne
Ja hoor Marjan, kom maar op met de zon! 

Prachtig is dat hoe ze elke keer weer hun nieuwe spulletjes en verblijven inspecteren! 

Heerlijk schoon huisje
....zodat ze weer wat vies te maken hebben, die mormels

....zodat ze weer wat vies te maken hebben, die mormels

Foto van de lounge set