Hier is ze dan Bindi (Maz Kanata). Ze is een pup van mama Fe. Ik wist al een tijd dat ik haar mocht gaan verzorgen. Ze is een adoptiefret van Stichting Fret & Welzijn.
Ik ben blij dat er weer fretten in mijn leven zijn. Bindi was moe en ik laat haar lekker slapen.
IMG-20180817-WA0003.jpg (127.83 KiB) 6384 keer bekeken
Idd gave namen die je hen gegeven hebt Goed dat ze een fijn onderkomen gevonden hebben, laat er nog maar veel leuke foto's etc van hen volgen Zien er twee lieverdjes uit. Veel plezier ermee
Wat ben ik blij dat er tenminste 1 zindelijk is. Gisteren heerlijk gekoeld met haar. Ze werd wakker en het gekriebel vond ze heerlijk. Ze is echt een schatje.
Bindi is gisteren ook voor het eerst buiten geweest en de graaf activiteiten gingen gelijk van start.
Bindi qua opvoeden is dat mijn tenen van mij zijn en niet van Bindi. Daaruit blijkt dat ze een super eigenwijs willetje heeft. Luisteren huh wat is dat.
Mijn armen laat ze nog met rust.
Als jullie me een keertje zien en ik zie er gehavend uit dan is dat de schuld van Bindi en Imri.
Ik mpet zeggen hoe Bindi of Imri zich ook gedragen, ik sta met een lach naar hun streken te kijken en te corrigeren