Even voorstellen

Hier kun je laten weten wie je bent, dit is niet verplicht maar wel leuk
Plaats reactie
Brigitte
Aantal fretten: 1

Even voorstellen

Bericht door Brigitte »

Hallo allemaal,
Ik ben Brigitte en onze fret is Finn een pup van Fee die jullie vast op facebook bij Stichting de Fret hebben gezien. Het is een albino rammetje, geboren op 24 mei dit jaar en Fayen, Imri en Bindi zijn zusjes van hem.
Wij (Raymond en ik) zijn ongelofelijk blij dat hij bij ons mocht komen..
Op 25 juni hebben we onze vorige fret moeten laten inslapen, hij ( Pici, wildkleur) is dankzij de enorm goede zorg van Hanneke ruim 9 jaar geworden. Hij heeft ons leven echt verrijkt en missen hem enorm. Het huis was in één keer echt leeg, geen getrippel, gekrabbel geren gekroel en knuffelen. Buiten al zijn gegraven holletjes die er verlaten bij stonden....
Pici heeft 2 keer binnen 3 weken een trombo-embolie gekregen waarbij Marianne van SDF onze steun en toeverlaat is geweest. Hanneke was nog op vakantie..

Nooit gedacht dat we op 29 juli Finn mochten meenemen om hem de tijd van zijn leven te geven..
Het is ondertussen al een flinke jongen van die aan het puberen is geslagen.
Het lukt me nog niet om foto's van hem erbij te zetten maar dat houden jullie nog van me tegoed.
Hij is gek op graven, springen, sprinten en worstelen met Raymond. Oh ja een duik in en flinke bak water vind hij ook te gek, knijpt zijn oortjes dicht tot puntige elfen- oortjes en duikt onder water. Kortom en heerlijk jochie.

Ik verheug me op het lezen van alle leuke en mooie verhalen en berichten die jullie plaatsen.

Groetjes Brigitte
yvonne

Re: Even voorstellen

Bericht door yvonne »

Hoi Brigitte, welkom op het forum!
Wij “kennen” elkaar omdat we allebei een pup van Fee hebben, leuk dat je je hier hebt aangemeld.
We gaan vast nog leuke foto’s en filmpjes van Finn zien hier.
Kick

Bericht door Kick »

Welkom op het forum Brigitte! We hebben Marianne en Fee allemaal gevolgd en Imri en Bindi zien we hier ook voorbij komen net als Fayen die we laatst zelfs bij Yvonne hebben gezien.

Veel plezier met Finn! Ik weet precies hoe het is met zo'n witte stuiterbal in huis :brush:

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust in het juiste forum en ik kijk uit naar je verhalen over van Finn :D
Marjan

Bericht door Marjan »

Welkom op de frettenvraagbaak en leuk dat je je hebt aangemeld. Ook ik ben heel benieuwd naar de foto's en filmpjes van Finn. :D
Mette

Bericht door Mette »

Welkom Brigitte! We hebben elkaar al gesproken ;)
Karen

Bericht door Karen »

Welkom Brigitte en Finn :ferret:
Wat leuk dat je hier de avonturen van Finn wilt delen. Zeker omdat het een min of meer "bekende" fret is. Ik ben heel benieuwd...Fayen heb ik al in levende lijve mogen ontmoeten en dat is een schatje!
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Welkom Birgitte. Leuk dat je hier hebt aangemeld. Dat zijn dan al 4 pups van Fee hier. Nu nog bij fretten verhalen een topic van Finn aanmaken met foto's en video's en verhalen van Finn.

Leuk nu een zoontje erbij van mama Fee.
Belin
Aantal fretten: 3

Bericht door Belin »

Welkom! Leuk dat we straks nog een kind van Fee kunnen volgen :mrgreen: :ferret:
NKW

Bericht door NKW »

Welkom! :D
Plaats reactie