Sinds gisteren zijn Leia en haar zusje Padmé die hier ook nog even verblijft naar binnen verhuisd. Leia beneden en Padmé boven, aangezien ze nog gescheiden gehouden moeten worden. De strikte quarantaine is gelukkig voorbij.
Padmé is wat nerveuzer en heeft meer tijd en rust nodig om langzaam aan te wennen. Al was dat tijdens het spelen niet echt te merken; wat kan die stuiteren en mokken

Ondeugend en stout als ze is, kan ze zich nu uitleven. Ze hing al gelijk in de sok van Rui en even later toen ik op de grond ging zitten om met haar te spelen kreeg ik een vrolijke hap in mijn bil...gewoon omdat het kon! Buiten probeerde ze ook altijd gelijk in mijn voeten te happen als ik bij haar kwam spelen, alleen had ik daar nu dus rekening mee gehouden...met mijn bil dus niet. Dat wordt een harnasje regelen, zodat ik rustig op de grond met haar kan spelen
Leia is helemaal in haar element in huis, zoals ik ook verwacht had. Zij is een fretje wat erg graag bij je wil zijn. Buiten zat ze er ook altijd als een verloren zieltje bij; niet spelen en ineengedoken een beetje rondkijken. Hooguit een beetje wandelen. Wel steeds op mijn armen klimmen als ze de kans kreeg en aan mij ‘plakken’.
Nou vanochtend ging ze echt los hoor! Twee uur lang rondgehuppeld, op schoot meegereden, gehandworsteld op de bank en inderdaad steeds weer terug op schoot komen voor aandacht. Toen ze moe werd kwam ze zelfs al even een paar seconden op schoot liggen en zuchtte diep. Daarna was er weer genoeg te ontdekken natuurlijk en was ze weer weg
Ook in de kooi is ze niet onrustig. Uiteraard moet ze wennen en komt ze nog steeds kijken als er in de buurt geluiden zijn of als wij ergens mee bezig zijn.
Wat voor beide meiden een uitdaging is: trappetjes

Ze hebben een dubbele FN en Leia ook nog een slaaplade. Ze snappen niets van al die ruimte en blijven gewoon op 1 verdieping. Per ongeluk door het trapgat gegleden, maar vervolgens niet snappen dat een trap 2 kanten op werkt. Komt wel, maar dit is wel grappig nu.
Heerlijk genieten....Leia geniet duidelijk ook en ik durf te wedden dat Padmé binnenkort ook haar draai gevonden heeft! Zij heeft zoals met alles wat meer tijd nodig.