Hallo ik ben sienna ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben 13 jaar en heb heel veel dieren ook een opvang.
Ik heb oa
Honden katten schildpadden insecten slang baardagaam fretten kreeften.
Ook verkoop ik diverse dieren en her plaats ik sommige opvangdieren.
Ik hoop dat ik hier al mijn vragen kan stellen over mijn 2 frettjes.
Mijn fretten.
Candalf (6-7maanden )
Candalf is een speelse micro kruising die graag met de honden speelt en ook graag door het bos wandelt. Candalf zijn eerste maanden waren wat lastig omdat hij agressief was maar nu met bijna 7 maanden is hij gelukkig heel lief.
Ted. (7-8 maanden)
Ted is pas een paar weken hier hij is best groot en 2 kilo.
Ted bijt nog flink maar ik heb ook zijn goede kanten gezien en vooral wandelen maakt hem rustig dus negeer ik de bijt wonden en zet ik me flink in voor Ted.
Mvg sienna
Hallo nieuw forum lid.
-
- Aantal fretten: 2
Re: Hallo nieuw forum lid.
Hoi Sienna,
Wat een zoo heb jij zeg
Fijn dat je je zo inzet om van je fretjes lieve dieren te maken. Ik hoop dat je op dit forum veel kennis kunt opdoen. Je mag altijd vragen stellen. Heb je al op onze Wiki gekeken? Daar kun je al heel veel info vinden.
Wat een zoo heb jij zeg
Fijn dat je je zo inzet om van je fretjes lieve dieren te maken. Ik hoop dat je op dit forum veel kennis kunt opdoen. Je mag altijd vragen stellen. Heb je al op onze Wiki gekeken? Daar kun je al heel veel info vinden.
Welkom op het forum
Ook van mij welkom op de Frettenvraagbaak.
Welkom! Heb her en der al bijgelezen in je topic maar mijn leven is een beetje een chaos op het moment en er worden al goede tips en info gegeven, dus ik zal me later er weer bij voegen als er nog vragen zijn tzt .
-
- Aantal fretten: 2
Bedankt voor alle verwelkoming