Tuigje fret

Voor alle overige zaken zoals opvoeding, zindelijk of niet, speeltijd, is mijn fret gelukkig, de band tussen mens en fret, castratie of implantaat, euthanasie
Plaats reactie
Candalf+Ted
Aantal fretten: 2

Tuigje fret

Bericht door Candalf+Ted »

Candalf mijn micro kruising wandelt graag in zijn tuigje maar hij weet overal uit te ontsnappen.
Ik heb een katten tuigje op maat geprobeerd maar die deed hij half uit en knelde zo zijn buik af of hij haalde zijn poten er uit en ontsnapte.
Daarna heb ik een ratten tuigje geprobeerd maar daar weet hij ook uit te komen.
Ik vind het heel jammer want hier door kan ik minder met hem wandelen.
Mijn andere fret Ted kan nergens uit ontsnappen dus het ligt echt aan candalf.
Weet iemand welk tuigje het beste is en waar ik die kan bestellen.
Mvg sienna
Kick
Aantal fretten: 1

Re: Tuigje fret

Bericht door Kick »

Onze fret heeft z'n eigen frettentuin dus hebben wij geen ervaring met tuigjes. Had je zo'n tuigje met een bandje om de hals en een bandje om z'n lijfje? Die zouden goed moeten zijn dacht ik...
Karen

Re: Tuigje fret

Bericht door Karen »

Er zijn speciale frettentuigjes te koop en ook wat ze 8-tuigjes noemen. Als je fretje goed meeloopt zal hij er niet snel uit ontsnappen, alleen als ze stilstaan of achteruit gaan, gaat het losser zitten. Je kunt ze uit veiligheid ook beiden samen gebruiken. Ik zou als frettentuigje wel de ene met 2 bandjes nemen en niet dat hesje.

Hier zie je wat ik bedoel https://dierencompleet.nl/product-categ ... entuigjes/
Plaats reactie