Beeldje fret
Beeldje fret
Wat mij nog eens heel leuk lijkt is een beeldje te hebben van een fret, het liefst van hout, maar iets van steen of beton is ook prima. Kennen jullie iemand of een site die betrouwbaar is die dit soort dingen maakt of verkoopt? Ik zag al het 1 en ander op de site Etsy...maar het idee dat het vanuit Rusland moet komen vind ik niet zo eigenlijk...Misschien hebben jullie hier ervaring mee?
Zoiets als dit vind ik erg mooi... Maar deze vind ik ook gaaf, deze kan je weer zelf een verfje geven..
Zoiets als dit vind ik erg mooi... Maar deze vind ik ook gaaf, deze kan je weer zelf een verfje geven..
Re: Beeldje fret
Daar is erg moeilijk aan te komen helaas.
Was er al bang voor en wat ik vind is ook nog eens erg duur
...maar eh...ineens he ging er gewoon een lichtje, wat zeg een tl balk branden bij mij...
Heb m gevonden, bij mijn jongste op zijn kamer, lag gewoon nog een blok klei en eliesje is elies niet als ze er weer es wat van maakt
Nu nog drogen en mischien een verfje of niet...eerst zien hoe ze op droogt.
...maar eh...ineens he ging er gewoon een lichtje, wat zeg een tl balk branden bij mij...
Heb m gevonden, bij mijn jongste op zijn kamer, lag gewoon nog een blok klei en eliesje is elies niet als ze er weer es wat van maakt
Nu nog drogen en mischien een verfje of niet...eerst zien hoe ze op droogt.
Oh dat is al een goed evenbeeld! Wel een heule lange nek
En best leuk geworden ook, ik zie alweer een nieuwe hobby ontstaan.
Ja er kan gewoon een eigen Etsy shop begonnen worden. Wie heeft Rusland nog nodig
Ik heb hier een beeld wat je ook wel zal kunnen waarderen, die is gemaakt door een preparateur dus met name de verhoudingen zijn natuurlijk perfect. Mijn engel fretje is ook van haar en daar ben ik nog steeds heel blij mee.
Maar naar ik weet maakt zij helaas geen fretten beelden meer.
Maar naar ik weet maakt zij helaas geen fretten beelden meer.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik heb volgens mij ook nog ergens een beeldje staan, maar ik ben nu op de camping dus kan het niet opzoeken
Haha is idd beetje vertekend..heb er even opnieuw een foto van gemaakt. ..in het echt zijn de verhoudingen beter.Mette schreef:Oh dat is al een goed evenbeeld! Wel een heule lange nek
Wauw Marjan deze is idd zo mooi en schattig. Jammer dat ze er mee is gestopt.
Mette schreef:Ja er kan gewoon een eigen Etsy shop begonnen worden. Wie heeft Rusland nog nodig
Haha nou gaat wel even lekker zo
Oh ben benieuwdyvonne schreef:Ik heb volgens mij ook nog ergens een beeldje staan, maar ik ben nu op de camping dus kan het niet opzoeken
Ik vind hem goed gelukt hoor.
Ben er zelf ook erg blij mooi
Is goed gelukt zo voor de eerste keer Eliesja Ik vind het wel kunstzinnig met die wat langere nek en bolle rug
Er is inderdaad moeilijk aan te komen. Ik heb er ook wel en paar. Nu veilig opgeborgen omdat de heren nog met de tv installatie bezig zijn. Als de tv goed hangt en ik alles weer heb staan maak ik een foto.
Er is inderdaad moeilijk aan te komen. Ik heb er ook wel en paar. Nu veilig opgeborgen omdat de heren nog met de tv installatie bezig zijn. Als de tv goed hangt en ik alles weer heb staan maak ik een foto.
Dat wordt genieten Karen
Die kleine beeldjes zijn misschien nog wel te bestellen Karen?
@ Karen, zijn dat die 4 beeldjes die toevallig ook bij het topic kunstwerkjes staan? Die zijn ook erg leuk namelijk
Ja dat zijn ze
Helaas kun je ze niet meer bestellen. Degene die ze maakte is er mee gestopt (voorlopig). Hopelijk pakt ze haar werk in de toekomst weer op, want ze maakte zulke prachtige dingen!
Helaas kun je ze niet meer bestellen. Degene die ze maakte is er mee gestopt (voorlopig). Hopelijk pakt ze haar werk in de toekomst weer op, want ze maakte zulke prachtige dingen!