..dit gedrag toonde ze niet bij de fokker..in eerste instantie gingen we er ook vanuit dat het honger zou zijn, maar ze zegt ook dat het ook wel puppengedrag is en ze natuurlijk ook erg moet wennen aan alles en iedereen. Dit snap ik, ze heeft daar geleerd 1x in het gezicht blazen en dan neerzetten en negeren of afleiden met een speeltje.
Dus vanmorgen toch weer met goede moed begonnen…ze heeft (volgens mijn dochter) even gepiept rond 6.15uur en daarna was ze pas rond half 8 wakker. Heb gelijk maar wat eten gemaakt, rauw met half blikje natvoer. Dit krijgt ze in haar kooi, maar ze wilde nog niet eten blijkbaar…dus ik de kooi weer open, nou ze viel me gewoon aan, ze sprong vanuit de kooi zo naar me toe en bijten, ik blazen wegzetten, blazen afleiden, ze bleef maar komen..echt niet leuk, dus heb ik haar in de kooi gezet…en ging ze toch wat eten, had het half half gedaan, dus ene kant het rauw en andere kant het blikvoer, nou je raad wel wat ze alleen maar op heeft.. :roll….ik ga over dit even een ander topic maken, want ik weet even niet hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Daarna was ze weer wat rustig en heb haar er weer uit gelaten. Ik ga voor haar op de grond zitten zodat ik dus met haar kan spelen nou ze bleef dus weer naar me komen en bijten, dus ik dacht nu ga ik staan, nou wat een feest en een energie

, ze heeft bijna een uur aan het spelen geweest, samen met een hengeltje, de balletjes, zakjes dat ging allemaal heel goed, want voeten laat ze over het algemeen wel met rust. Na dat uurtje begon ze weer te piepen en te zoeken, dus heb haar opgepakt en even met haar kunnen knuffelen..op haar koppie geaaid en een kusje kunnen geven en ineens begint ze dus weer te bijten …echt weer vanuit het niets en hard ook, dus heb haar in haar hangmatje gelegd en nu slaapt ze dus.
..ik heb wel wat hoop maar is dit echt normaal?