Nieuwe frettenbrok
Nieuwe frettenbrok
Er is sinds kort een nieuwe frettenbrok verkrijgbaar. Nog alleen bij de fabrikant, maar binnenkort ook op diverse andere adressen.
Deze brok is gefabriceerd naar prooivoorbeeld, granenvrij en met een laag glycemische index.
Het heet rEVOLUTION van Fretchen4you.
Het bestaat uit 86% vlees en bevat 48% eiwit(waarvan 98% dierlijk) en 22% vet
Ingrediënten:
Kalkoenvlees meel(min.21%), gehydr. Kippenvlees meel(min.21%), eendenvlees meel(min.7%), verse eend(min.6%), verse kalkoen(min.6%), verse witvis(min.6%), kippenvet, konijnenvlees meel(min.5%), aardappelvlokken, zoete aardappel, witvis meel(min. 2,5%), zalmolie(min.2%), kippensaus(min.2%), lijnzaad, biergist, vitamines en mineralen, gehydr. viseiwit(min.1%), gedroogd ei, alfalfa, bietenpulp, taurine, yucca extract, MSM + glucosamine + chondroltinsulfaat mix.
Deze brokken zijn makkelijk verteerbaar en de plantaardige onderdelen zijn tot moleculair niveau verkleind, waardoor er een hypoallergene werking verkregen wordt.
Meer info te vinden op
http://www.frettchen4you.de
Er wordt verzonden voor het vaste bedrag van 5€, ongeacht de hoeveelheid.
Je kunt ook proefzakjes krijgen via de website.
Deze brok is gefabriceerd naar prooivoorbeeld, granenvrij en met een laag glycemische index.
Het heet rEVOLUTION van Fretchen4you.
Het bestaat uit 86% vlees en bevat 48% eiwit(waarvan 98% dierlijk) en 22% vet
Ingrediënten:
Kalkoenvlees meel(min.21%), gehydr. Kippenvlees meel(min.21%), eendenvlees meel(min.7%), verse eend(min.6%), verse kalkoen(min.6%), verse witvis(min.6%), kippenvet, konijnenvlees meel(min.5%), aardappelvlokken, zoete aardappel, witvis meel(min. 2,5%), zalmolie(min.2%), kippensaus(min.2%), lijnzaad, biergist, vitamines en mineralen, gehydr. viseiwit(min.1%), gedroogd ei, alfalfa, bietenpulp, taurine, yucca extract, MSM + glucosamine + chondroltinsulfaat mix.
Deze brokken zijn makkelijk verteerbaar en de plantaardige onderdelen zijn tot moleculair niveau verkleind, waardoor er een hypoallergene werking verkregen wordt.
Meer info te vinden op
http://www.frettchen4you.de
Er wordt verzonden voor het vaste bedrag van 5€, ongeacht de hoeveelheid.
Je kunt ook proefzakjes krijgen via de website.
Re: Nieuwe frettenbrok
Bedankt voor de tip.
Ziet er interessant uit.
Ziet er interessant uit.
misschien moeten we dat eens proberen.
Klinkt goed ! Even in de gaten houden dus !
@karen, is dit nog steeds een (aanrader) goede frettenbrok?
Ik zie namelijk dat er in die power of nature geen taurine in zit, of heet het daar anders dat ik het over het hoofd heb gezien
Ik zie namelijk dat er in die power of nature geen taurine in zit, of heet het daar anders dat ik het over het hoofd heb gezien
Heb het over het hoofd gezien, zit er wel in..
Maar volgens mij is het toch geen brok die door een van ons wordt gebruikt hoor. Ik zou het in ieder geval mijn fret niet geven.
Het gaat om de revolution van fretchen4you die hierboven staat beschreven. Geen idee of iemand deze gebruikt heeft of nog gebruikt? Het bericht is al van jaren geleden, mischien dat niemand het meer gebruikt..
De rEvolution is niet aan te raden. Er zijn verschillende keren ruime testen gedaan met fretten op diverse brokjes van F4Y en ze gaan er altijd van achteruit in lichamelijke conditie en krijgen vaak slechte ontlasting. Vooral sommige fretjes met corona gingen heel erg in bloedwaardes achteruit.
Oké thanks voor je reactie Karen.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Nou mijn gezonde fretten in die tijd deden het ook niet zo lekker meer na die brokken :-/
Ongelofelijk wat een bagger is dat zeg!
Ongelofelijk wat een bagger is dat zeg!
Zo goed als afgeschreven hier
Zou eens mooi zijn als er een hele goede frettenbrok op de markt zou komen.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Die was er maar is verkloot door die Duitsers, fabrikant Bosch (die ook Sanabelle maakt) heeft er een zooitje van gemaakt.Eliesja schreef:Zo goed als afgeschreven hier
Iedereen werd toen al gedwongen om uit te wijken naar iets anders.
Totally Ferret is van origine Amerikaans en dat was erg goed... tot die Duitsers het overnamen voor de EU
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik vind de Ziwipeak nog steeds een van de betere brokken voor fretten.
Dat is idd erg jammer Helen.
Ziwipeak is idd een hele goede.
Ziwipeak is idd een hele goede.
Ja ik vind Ziwi eigenlijk het beste als ‘brok’ zijnde. Zowel voor katten als fretten.
Hoe lang kan je de ziwipeak eigenlijk in de vriezer bewaren? Had nog een half zakje liggen van Nala, maar heb het toch maar weg gegooid. Weet iemand dit?
Ongeveer een jaar, als het niet tussendoor ontdooit is.
Ohwwww. Oké thanks
..even een vraagje over een andere brok..de Thrive kattenbrok ..kent iemand deze brok? Zou dat wat zijn?