Bo heeft een anaalklier ontsteking
Bo heeft een anaalklier ontsteking
Gisteren met Bo met spoed naar de DA geweest, want haar anus kwam naar buiten.
Daar aangekomen is ze helemaal onderzocht en bleken haar anaalklieren flink ontstoken te zijn. Deze zijn uitgeknepen (buiten) en ik hoorde haar binnen nog schreeuwen. Er kwam er veel uit zei de DA, maar met een AB kuur zou het binnen paar dagen opgelost moeten zijn.
Ik kon gisterenavond al merken, dat ze zich beter voelde. Ze keek helderder uit de ogen en haar poeperd was weer zoals het hoort te zijn. Hopelijk was dit het en zijn we er voorlopig weer vanaf.
Foto's van haar anus. (zijn niet heel erg goed gelukt, maar je krijgt een idee)
Daar aangekomen is ze helemaal onderzocht en bleken haar anaalklieren flink ontstoken te zijn. Deze zijn uitgeknepen (buiten) en ik hoorde haar binnen nog schreeuwen. Er kwam er veel uit zei de DA, maar met een AB kuur zou het binnen paar dagen opgelost moeten zijn.
Ik kon gisterenavond al merken, dat ze zich beter voelde. Ze keek helderder uit de ogen en haar poeperd was weer zoals het hoort te zijn. Hopelijk was dit het en zijn we er voorlopig weer vanaf.
Foto's van haar anus. (zijn niet heel erg goed gelukt, maar je krijgt een idee)
Re: Bo en Rebel
Zo zeg, wat zul je geschrokken zijn, de fretjes houden je wel bezig de laatste tijd.....
Goed van je dat je meteen naar de da bent gegaan, zal best gevoelig zijn denk ik zo voor een fretje, sneu hoor.
Fijn dat de klacht verholpen is, nu hopen dat de meds aanslaan en je dit weer snel kunt afstrepen.
Maar ze oogt alweer veel beter lees ik, gelukkig maar.
Wat kan er toch allemaal gebeuren he met die beestjes, jeetje.....succes met Bootje !
Goed van je dat je meteen naar de da bent gegaan, zal best gevoelig zijn denk ik zo voor een fretje, sneu hoor.
Fijn dat de klacht verholpen is, nu hopen dat de meds aanslaan en je dit weer snel kunt afstrepen.
Maar ze oogt alweer veel beter lees ik, gelukkig maar.
Wat kan er toch allemaal gebeuren he met die beestjes, jeetje.....succes met Bootje !
Dat ziet er pijnlijk uit.
Heel veel beterschap voor Bo toegewenst!
Jasses, wat een naar gezicht zeg. Gelukkig heeft het wel geholpen en voelt ze zich al een stuk beter.
Jak, was zal ze zich ellendig gevoeld hebben zeg ik hoop dat het met de ab klaar is en ze snel gaat opknappen
Oh bah, die stomme klieren soms ook!
Het gaat steeds beter, ze eet haar muizen en wordt steeds actiever.
Dat is een goed teken!
Goed hoor!
Waarschijnlijk hebben die anaalklieren haar toch veel last bezorgd. Zou dit het ei van Columbus zijn? *duimt*
Zou zo maar kunnen
Het is te hopen dat Bo vanaf nu zich niet meer ziek zal voelen!
Dank jullie wel.
Nu ligt mijn meisje heerlijk te slapen na vanaf 11 uur los te zijn geweest. Ze is nog rustig, maar dat zal door de synolux komen. Zo'n kuur heeft toch een aanslag op dat lijfje. Officieel moet ik haar 2 x daags een halve tablet geven, maar ik heb het zelf gewijzigd naar 's ochtends een halve en 's avonds een kwart. Doe liever wat langer over de kuur en anders is het helemaal zwaar voor der.
Net was ik ze even "kwijt", loop ik de slaapkamer in liggen ze samen onder een deken op de grond te slapen.
Maar natuurlijk wakker geworden dus kon geen foto maken. Daarna zijn ze maar de kooi in gegaan en liggen nu heerlijk in hun hangmat.
Nu ligt mijn meisje heerlijk te slapen na vanaf 11 uur los te zijn geweest. Ze is nog rustig, maar dat zal door de synolux komen. Zo'n kuur heeft toch een aanslag op dat lijfje. Officieel moet ik haar 2 x daags een halve tablet geven, maar ik heb het zelf gewijzigd naar 's ochtends een halve en 's avonds een kwart. Doe liever wat langer over de kuur en anders is het helemaal zwaar voor der.
Net was ik ze even "kwijt", loop ik de slaapkamer in liggen ze samen onder een deken op de grond te slapen.
Maar natuurlijk wakker geworden dus kon geen foto maken. Daarna zijn ze maar de kooi in gegaan en liggen nu heerlijk in hun hangmat.
Dat is ook een veel betere dosering voor haar dus dat doe je goed.ray schreef:Officieel moet ik haar 2 x daags een halve tablet geven, maar ik heb het zelf gewijzigd naar 's ochtends een halve en 's avonds een kwart
ik hoop met je mee