Frettenfan
-
Frettenfan
Ik heb besloten mijn oude nickname maar aan te houden omdat de meeste deze wel zullen kennen.
Ik ben Ilse, 32, woonachtig in Tilburg samen met mijn vriend Andre en zoontje Vince (3).
Ik inmiddels alweer 7,5 jaar werkzaam als paraveterinair bij dierenkliniek de langstraat.
Ik heb nog maar 2 fretten, Bouncer en Chari.
Daarnaast hebben we 3 honden Devil, Danger en Damian :twisted:
En heeft Vince een goudhamster Cato
IK zal waarschijnlijk vooral meelezen, maar misschien ook vaker gaan posten.
Ik ben Ilse, 32, woonachtig in Tilburg samen met mijn vriend Andre en zoontje Vince (3).
Ik inmiddels alweer 7,5 jaar werkzaam als paraveterinair bij dierenkliniek de langstraat.
Ik heb nog maar 2 fretten, Bouncer en Chari.
Daarnaast hebben we 3 honden Devil, Danger en Damian :twisted:
En heeft Vince een goudhamster Cato
IK zal waarschijnlijk vooral meelezen, maar misschien ook vaker gaan posten.
Re: Frettenfan
Hey Ilse....*zwaai*
Leuk dat je hier ook bent!
Leuk dat je hier ook bent!
Hey Ilse, welkom hier en leuk dat je je aangemeld hebt.
Nog ontzettend bedankt wat je voor Shae (Freggel) hebt gedaan, ze is je daar vast eeuwig dankbaar voor en wij dus ook.

Nog ontzettend bedankt wat je voor Shae (Freggel) hebt gedaan, ze is je daar vast eeuwig dankbaar voor en wij dus ook.

Welkom Ilse 

Welkom ilse!
-
Bedankt allemaal
Dit zal het enigste forum zijn wat ik ga bijhouden omdat ik anders teveel achter de computer zit, met een ondernemend mannetje van 3 hoort dat niet. mams moet het goede voorbeeld geven
De reden dat ik hier zit , is omdat hier veel medische kennis zit en ik vind het belangrijk nieuwe ontwikkelingen in de gaten te houden. Zelf over de laatste 2,5 jaren veel ellende gehad met de fretten.
En Marjan, geen dank ,maar ik heb niet heel veel gedaan voor Shae , Natascha heeft al het werk gedaan. Ik alleen wat teken mee verwijderd, en waltham gedoneerd. Fijn dat ze bij jullie zit , ze is een speciaal fretje
Dit zal het enigste forum zijn wat ik ga bijhouden omdat ik anders teveel achter de computer zit, met een ondernemend mannetje van 3 hoort dat niet. mams moet het goede voorbeeld geven

De reden dat ik hier zit , is omdat hier veel medische kennis zit en ik vind het belangrijk nieuwe ontwikkelingen in de gaten te houden. Zelf over de laatste 2,5 jaren veel ellende gehad met de fretten.
En Marjan, geen dank ,maar ik heb niet heel veel gedaan voor Shae , Natascha heeft al het werk gedaan. Ik alleen wat teken mee verwijderd, en waltham gedoneerd. Fijn dat ze bij jullie zit , ze is een speciaal fretje

Hey Ilse, wat gezellig dat je ook hier bent.
Ik snap dat je met een kleine peuter, zoveel dieren en daarnaast je werk weinig tijd hebt om te forummen, weet wel dat we erg blij zijn als je ons zo af en toe komt bezoeken hier en je mening over dingen verteld, zeker gezien jouw eigen ervaringen met fretten en je kennis als paraveterinair. Daar kunnen we weer wat van leren ! Maar wel in jouw eigen tempo uiteraard !
En natuurlijk zijn we nieuwsgierig naar de verhalen rondom jouw fretten, geweldige naam ook Bouncer .....
Veel plezier hier !

Ik snap dat je met een kleine peuter, zoveel dieren en daarnaast je werk weinig tijd hebt om te forummen, weet wel dat we erg blij zijn als je ons zo af en toe komt bezoeken hier en je mening over dingen verteld, zeker gezien jouw eigen ervaringen met fretten en je kennis als paraveterinair. Daar kunnen we weer wat van leren ! Maar wel in jouw eigen tempo uiteraard !

En natuurlijk zijn we nieuwsgierig naar de verhalen rondom jouw fretten, geweldige naam ook Bouncer .....
Veel plezier hier !

Welkom Ilse! 

-
- Aantal fretten: 0
Welkom Ilse
Welkom Ilse 

- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ook van mij welkom!
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Hey! Mijn collega vliegende kip
en achterbuurvrouw, en zo en zo en zo...
Hoop dat je vind en leest wat je zoekt

Hoop dat je vind en leest wat je zoekt

Hoi Ilse, en welkom hier!
-
ja Natas ik hoop ook te vinden wat ik zoek, en zal dit weekend ook even wat verhalen/ foto,s gaan plaatsen 

Hey waar blijf je met je verhalen Ilse? 

-
Ja haha... Toch druk geweest.... Had al een begin gemaakt maar toch weer gestopt.
Foto,s plaatsen lukt via de iPad ook niet hier of wel?
Foto,s plaatsen lukt via de iPad ook niet hier of wel?
-
Zoals beloofd zal ik even een stukje schrijven over de dieren die hier wonen. De meeste van jullie weten dat ik een groot aantal fretten heb gehad. Inmiddels zijn er dat dus nog 2. Ik heb niets herplaatst, helaas is de rest overleden. Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een aantal fretten gehad die zijn ingeslapen door nierfalen. Dat waren er 4 of 5 vrij snel achter elkaar. Heb toen ook meegedaan aan een onderzoek maar daar is verder nog niets bekend van.
Toch ben ik zelf wel weer wat actiever op zoek naar informatie over fip en coronavirus omdat ik natuurlijk net als bij cattery,s een relatief groot aantal fretten heb gehad in een kleine ruimte. En fip heb je in droge en natte vorm dus er is veel informatie van te vinden bij katten. En de rest wat ik bij fretten vind is alleen in Amerika.
Dat is dus ook de reden dat ik me hier aangemeld heb. Maar ook hier lees ik er nog weinig over.
Recent nog 2 overleden fretten met een heel vreemd beeld in de buik, waarvan 1 er weg is voor sectie. Zodra de uitslag er is dan zal ik er meer over vertellen. Ik ga nu dus een topic openen in frettenverhalen
Toch ben ik zelf wel weer wat actiever op zoek naar informatie over fip en coronavirus omdat ik natuurlijk net als bij cattery,s een relatief groot aantal fretten heb gehad in een kleine ruimte. En fip heb je in droge en natte vorm dus er is veel informatie van te vinden bij katten. En de rest wat ik bij fretten vind is alleen in Amerika.
Dat is dus ook de reden dat ik me hier aangemeld heb. Maar ook hier lees ik er nog weinig over.
Recent nog 2 overleden fretten met een heel vreemd beeld in de buik, waarvan 1 er weg is voor sectie. Zodra de uitslag er is dan zal ik er meer over vertellen. Ik ga nu dus een topic openen in frettenverhalen

Heftig om in zo'n korte tijd zoveel fretten aan hetzelfde te moeten verliezen. Ik ben benieuwd naar je ervaring en verhalen!
Poeh, dat is zeker heftig allemaal.