Misty in laten slapen...:(
- Suzy
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Misty in laten slapen...:(
Het gaat niet meer met mijn "piercing-meisje", haar hartje maakt teveel overuren.
Ik heb van Hanneke nog een extra dag gekregen, ze belde afgelopen maandag en heeft de dosis verhoogd waardoor het weer wat beter ging.
Vandaag was het weer mis, kon nog 1 ding doen en dat was nog een half tabletje Furosimide geven maar helaas, dat werkte niet.
Daarop heeft Hanneke gezegd dat we er maar mee moeten stoppen, ze krijgt anders een veel te hoge dosis en dat is ook niet goed...
Ik heb heel wat jaartjes mogen genieten van mijn meisje, maar ze is nu aan haar rust toe...
Afspraak staat voor 18:00 straks.
Ik heb van Hanneke nog een extra dag gekregen, ze belde afgelopen maandag en heeft de dosis verhoogd waardoor het weer wat beter ging.
Vandaag was het weer mis, kon nog 1 ding doen en dat was nog een half tabletje Furosimide geven maar helaas, dat werkte niet.
Daarop heeft Hanneke gezegd dat we er maar mee moeten stoppen, ze krijgt anders een veel te hoge dosis en dat is ook niet goed...
Ik heb heel wat jaartjes mogen genieten van mijn meisje, maar ze is nu aan haar rust toe...
Afspraak staat voor 18:00 straks.
Re: Misty in laten slapen...:(
Heel veel sterkte Suzy. Hoe moeilijk het voor jou is, maar houden van hoort ook het loslaten bij. Een beslissing genomen in het belang van Misty.
-
Heeel veel sterkte
Klinkt niet best allemaal en ik denk dat het ook de enige juiste beslissing is om haar te laten gaan. Heel erg veel sterkte Suzy, je krijgt het aardig voor je kiezen de laatste tijd.
Klinkt als een goede keuze, maar dat maakt het niet minder verdrietig en zwaar
Heel veel sterkte straks suzy
Heel veel sterkte straks suzy
Damn Suzy.... Je hebt alles gegeven maar nu is het tijd om los te laten, hoe zwaar dit ook is
Heel veel sterkte en geef Misty nog even een aai over haar koppie...
Heel veel sterkte en geef Misty nog even een aai over haar koppie...
Heel veel sterkte Suzy!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Verdikkeme Suzy wat rot! Vanmorgen waren we nog even aan het chatten en toen ging het zo goed, en nu...
Maar het is het beste wat je voor haar kon doen, hopelijk is dat een klein beetje een troost.
Heel veel sterkte meissie.
Maar het is het beste wat je voor haar kon doen, hopelijk is dat een klein beetje een troost.
Heel veel sterkte meissie.
Heel veel sterkte Suzy! Een verschrikkelijk moment om te beseffen dat het niet meer gaat, maar wel het eerlijkste voor je lieve meisje.
Dans op de brug kleine Misty....
Dans op de brug kleine Misty....
Wat erg suzy maar ze heeft een top leven gehad bij je.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Misty dans op de regenboogbrug en maak plezier met de feetjes daar. Eens zullen jullie elkaar weerzien.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Misty dans op de regenboogbrug en maak plezier met de feetjes daar. Eens zullen jullie elkaar weerzien.
-
Sterkte met het verlies van Misty
Wat erg Suzy, het leek even goed te gaan, maar dan toch......
Ik heb respect voor je beslissing, je hebt alleen maar aan je lieve Misty gedacht en daarom deze beslissing genomen, heel veel sterkte de komende dagen.
Lieve Misty, dans op de Bridge, samen met alle andere fretjes, het ga je goed dametje!
Ik heb respect voor je beslissing, je hebt alleen maar aan je lieve Misty gedacht en daarom deze beslissing genomen, heel veel sterkte de komende dagen.
Lieve Misty, dans op de Bridge, samen met alle andere fretjes, het ga je goed dametje!
Wat een vreselijk rotnieuws
Ik wens jou heel erg veel sterkte toe Suzy *dikke knuffel*
Misty had zich geen beter baasje dan jou kunnen wensen!!!
Ik wens jou heel erg veel sterkte toe Suzy *dikke knuffel*
Misty had zich geen beter baasje dan jou kunnen wensen!!!
Veel sterkte…
- Suzy
- Contacteer:
Iedereen bedankt.
Ik voel me helemaal leeg, weet ook eigenlijk niet wat ik moet zeggen...
Ga maar weer slapen, hoef ik tenminste niet te denken.
Ik voel me helemaal leeg, weet ook eigenlijk niet wat ik moet zeggen...
Ga maar weer slapen, hoef ik tenminste niet te denken.
Lieve Suzy, je hoeft toch ook niets te zeggen? Ons hoef je niets uit te leggen hoor, we weten hier helaas allemaal wat voor impact het verlies van een fretje heeft. Je grond zakt onder je voeten weg en het voelt alsof je een dierbaar familielid hebt verloren.
Neem je tijd om dit een plekje te geven en wanneer je behoefte hebt om dingen met ons te delen dan zijn we er voor je. *knuffelsmilie*
Neem je tijd om dit een plekje te geven en wanneer je behoefte hebt om dingen met ons te delen dan zijn we er voor je. *knuffelsmilie*
Nogmaals heel veel sterkte Suzy. Natuurlijk ben je helemaal leeg, dat kan ook niet anders.
Neem je tijd Suzy.... *knuf*
- Suzy
- Contacteer:
Het is niet zo dat het de eerste keer is dat ik een eigen huisdier in laat slapen, maar de laatste keer was in 1989 en toen was ik in de eerste plaats "moeder" met 2 kleine kinderen.
Het was niet dat ik het niet erg vond, maar ik had helemaal geen tijd om er bij stil te staan.
Afgelopen zomer toen we Lady moesten laten gaan vond ik dat ook best wel erg, ben er ook nog steeds niet écht aan gewend dat ze er niet meer is, maar dat was míjn hond niet maar van Chris...ik weet niet hoe ik het moet uitleggen...
Weet alleen dat mijn eigen fretten onder m'n huid zitten, ze zijn écht van mij en ik kan er heel moeilijk tegen om iets van mezelf te verliezen, daar ben ik nou wel achter gekomen.
Vind het zo erg dat ik absoluut géén fretten meer neem.
Er zijn er nog 3 en ik hoop nog een aantal jaren te kunnen genieten van ze, maar als ik de laatste straks weg moet brengen is het klaar.
Het was niet dat ik het niet erg vond, maar ik had helemaal geen tijd om er bij stil te staan.
Afgelopen zomer toen we Lady moesten laten gaan vond ik dat ook best wel erg, ben er ook nog steeds niet écht aan gewend dat ze er niet meer is, maar dat was míjn hond niet maar van Chris...ik weet niet hoe ik het moet uitleggen...
Weet alleen dat mijn eigen fretten onder m'n huid zitten, ze zijn écht van mij en ik kan er heel moeilijk tegen om iets van mezelf te verliezen, daar ben ik nou wel achter gekomen.
Vind het zo erg dat ik absoluut géén fretten meer neem.
Er zijn er nog 3 en ik hoop nog een aantal jaren te kunnen genieten van ze, maar als ik de laatste straks weg moet brengen is het klaar.
Het doet ongelooflijk veel pijn, Suzy! Maar je krijgt er ook zoveel voor terug..
Nogmaals heel erg veel sterkte!
Nogmaals heel erg veel sterkte!