Ik heb een nieuw huis met balkon ipv tuin en nu het alweer lenteweer is, begint het te kriebelen. Ik wil naar buiten, maar niet alleen, het is alleen leuk als Puk en de katten ook veilig mee kunnen.
Maar hoe?
Dit is het balkon (niet op de foto is nog een set dubbele deuren):

Je ziet het niet zo goed, maar aan de zijkanten kan er makkelijk een kat langs. Wel duidelijk zichtbaar, mega-inkijk. Achter dat scherm zit de ruimte voor de lift, dus iedereen kijkt mijn balkon op. Daar moet dus een grote plant oid:

En dit is dan hoe de bovenkant eruit ziet, lekker deprimerend:

Puk kan natuurlijk door iets kleinere gaatjes dan de katten, maar mijn Plien is een minipoesje, dus het scheelt niet veel. Wel een verschil is dat Puk natuurlijk niet zo ver kan kijken als dat de katten kunnen en na een metertje klimmen er wel weer genoeg van heeft en zich weer laat zakken. Die hoop heb ik bij de katten niet. (Zo is het onderste plankje van de krabpaal ook altijd voor Puk, die vind dan dat ze enorm heeft geklommen en als ze de katten dan nog niet in hun billen heeft kunnen bijten, dan zullen ze wel ergens anders zitten, de katten springen sowieso hoger in de krabpaal dan dat het eerste plankje zit.)