Dit gaat NIET over Lea

Mijn zus woont in Engeland en vangt en herplaast daar fretten, niet op de manier hoe wij dat graag zien.
Zoals grootte groepen, veel zwangere moertjes en ongecastreerde rammen. dierenartsen die geloven dat fretten niet gecastreerd mogen, zelfs moertjes niet want die "moeten" pups krijgen.
nu zit ze dus met dit probleem:
Dit dametje is op haar deurmat gedropt en ze heeft besloten om haar als eigen fret te houden, dat was zo'n 3maand geleden. deze mooie dame Willow, heet ze. is zonder medische problemen bij haar gekomen, of zo dacht ze. ze leek gezond, vrolijk en eet, speelt en drinkt prima.
nu sinds een paar wegen valt ze eng hard af, ze is vel over been. ze eet meer dan genoeg, niet bunkeren maar wel redelijk wat. haar poepjes zijn prima en volgends mijn zus niets bijzonders te zien.
Ik heb haar al gevraagd of ze filmpjes wil maken van wanneer Willow eet, speelt, slaapt enzv.
want ze zegt dat er helemaal niets te zien is, maar dat kan ik niet echt geloven, er moeten signalen zijn. hoe klein ook dit is niet zomaar...
Mijn zus is niet zover bekend met de medische kant zoals wij hier zijn, zij leest geen signalen zoals kruimelen, smakken, likken enzv. ook heeft ze geen bijzondere veranderingen gezien aan Willow, ze is qua gedrag niet verandert in de 3maand.