hallo
hallo
zal me ook eens even voorstellen
ik ben eleen woon in manchester
ben de zus van nadine
doe kleinschalige opvang en heb fretten van me zelf
fretten houden hier is totaal anders dan in nl en het shokt me elke keer weer wat de mensen doen met de beestjes
verder mijn eigen fretten zijn aurora albino moertje koda sandy ram en willow wildkleur moertje
heb ook nog 5 opvangers er zitten molly polly winny dakota en snowy
allemaal dames
als je vragen heb hoor ik het wel
ik ben eleen woon in manchester
ben de zus van nadine
doe kleinschalige opvang en heb fretten van me zelf
fretten houden hier is totaal anders dan in nl en het shokt me elke keer weer wat de mensen doen met de beestjes
verder mijn eigen fretten zijn aurora albino moertje koda sandy ram en willow wildkleur moertje
heb ook nog 5 opvangers er zitten molly polly winny dakota en snowy
allemaal dames
als je vragen heb hoor ik het wel
Re: hallo
Welkom hier Eleen, wat leuk dat je ook hier bent gekomen. Leuk, zusje van Nadine !
Hopelijk kunnen we veel van elkaar opsteken, wat leuk dat je zelf drie fretjes hebt.
En een groepje dames in de opvang...doe je dat werk al lang ?
We hopen veel te lezen over jouw fretjes, gezellig !
Heel veel lees en kijkplezier hier op het forum en de wiki !
Hopelijk kunnen we veel van elkaar opsteken, wat leuk dat je zelf drie fretjes hebt.
En een groepje dames in de opvang...doe je dat werk al lang ?
We hopen veel te lezen over jouw fretjes, gezellig !
Heel veel lees en kijkplezier hier op het forum en de wiki !

ik vang fretjes opzins juli vorig jaar maar van af jan dit jaar loopt het vrij hard
de groep dames is hier vorige week gebracht teminste 3 ervan zijn gedekt door de ram die er bij in zat :/
andere 2 zijn meteen geholpen waren nog niet loops
voel me erg welkom op dit forum
zal snel eens fotos plaatsen van de fuzzies hier
de groep dames is hier vorige week gebracht teminste 3 ervan zijn gedekt door de ram die er bij in zat :/
andere 2 zijn meteen geholpen waren nog niet loops
voel me erg welkom op dit forum

zal snel eens fotos plaatsen van de fuzzies hier
Welkom Eleen! Ik denk dat je erg veel te lezen hebt hier, zowel het op forum als op onze wiki.
Ik ben ooit eens een dag in Manchester geweest voor een training en wat ik me kan herinneren is het een mooie stad
Ik ben ooit eens een dag in Manchester geweest voor een training en wat ik me kan herinneren is het een mooie stad