rare ontlasting
Re: rare ontlasting
Heel apart did, doet me denken aan almo nature blik voer zoals dit eruit ziet.
Maar ik kan het niet ver genoeg vergroten om zeker te weten, zoveel wormen kan bijna niet
Maar ik kan het niet ver genoeg vergroten om zeker te weten, zoveel wormen kan bijna niet
ze heeft geen almo nature gehad
hele dag brokken gisteren wat muizen
en vandaag ontwormed maar zoveel wormen zou niet goed moeten zijn
hele dag brokken gisteren wat muizen
en vandaag ontwormed maar zoveel wormen zou niet goed moeten zijn
Zover ik weet zijn fretten niet gevoelig voor wormen.
Wat dit wel is, geen idee, nog nooit gezien
Wat dit wel is, geen idee, nog nooit gezien
Weet je zeker dat dit ontlasting is en geen braaksel?
Fretten zijn inderdaad niet gevoelig voor wormen. Wanneer dit echt ontlasting is dan is dat zeker niet goed. Is dit eenmalig of heb je dit vaker gezien?
Fretten zijn inderdaad niet gevoelig voor wormen. Wanneer dit echt ontlasting is dan is dat zeker niet goed. Is dit eenmalig of heb je dit vaker gezien?
Wat is die bodem die ik zie? Is dat aarde of een soort asfalt? Zo te zien is al het vocht uit de ontlasting erin getrokken (je zegt ergens dat het erg warm was bij jullie) dus nu blijft het vaste deel van de ontlasting over.
Nu ik erover denk, misschien is het juist de plotselinge warmte die dit veroorzaakt?
Nu ik erover denk, misschien is het juist de plotselinge warmte die dit veroorzaakt?
kan best door de warmte
haar ontlating is nu weer goed
dat is een beton steen vocht trekt er in ja en is heel warm hier voor alle fretjes
zelfs met de koolpacks in de kooien is het net tedoen
haar ontlating is nu weer goed
dat is een beton steen vocht trekt er in ja en is heel warm hier voor alle fretjes
zelfs met de koolpacks in de kooien is het net tedoen
heb het uit haar zien komen dus weet dat het ontlasting is
hier hebben we wel last van hart en long wormen
maandag word ze er op getest better safe than sorry
hier hebben we wel last van hart en long wormen
maandag word ze er op getest better safe than sorry
Vooral die wormen moet je voorzichtig mee zijn, maar dat zijn nu net niet de wormen die je als worm in ontlasting ziet
Gelukkig vandaag alweer beter!
Gelukkig vandaag alweer beter!
Gelukkig is het weer goed!
Als het bij een enkele keer blijft zou ik mij er ook niet al te ongerust over maken. Vaker witte ontlasting is foute boel.
Maar zoals Karen ook al zegt, hart- en/of longwormen zijn niet met het blote oog te zien in de ontlasting.
Verkopen ze bij jullie geen pipetjes Adcocate tegen hart- en longwormen?
Zie de bijsluiter: http://diergeneesmiddelen.info/index.ph ... ti-diarree" onclick="window.open(this.href);return false;
En een artikel van Hanneke Roest over longworm bij fretten: http://www.frettenvraagbaak.nl/forum/vi ... f=25&t=293" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar zoals Karen ook al zegt, hart- en/of longwormen zijn niet met het blote oog te zien in de ontlasting.
Verkopen ze bij jullie geen pipetjes Adcocate tegen hart- en longwormen?
Zie de bijsluiter: http://diergeneesmiddelen.info/index.ph ... ti-diarree" onclick="window.open(this.href);return false;
En een artikel van Hanneke Roest over longworm bij fretten: http://www.frettenvraagbaak.nl/forum/vi ... f=25&t=293" onclick="window.open(this.href);return false;
ja heeft ze al gehad krijgen ze hier allemaal waneer ze binnen komen
het heerst hier die wormen
ik hou haar in de gaten en we zullen het wel zien
het heerst hier die wormen
ik hou haar in de gaten en we zullen het wel zien
Gelukkig is het weer de goede kant opgegaan....
Nog steeds alles in orde met de ontlasting ?
Nog steeds alles in orde met de ontlasting ?
ja nog steeds goed
Kijk, dat horen we graag !
Dit ziet er niet verkeerd uit inderdaad....
Het zou iets steviger mogen maar wanneer Max zulke ontlasting had zou ik een gat in de lucht springen.