Wat ik hoor in het filmpje (rond minuut 7), is dat je JUIST heel voorzichtig moet zijn met het voeren van 'vreemde dingen', ook met het voeren van 'left overs' en van honden- en kattensnoepjes zelfs. Hij zegt één zin "Soms is wat groente goed voor de vitaminen, maar wees héél voorzichtig met wat je voert, want ze hebben snel een verstopping". Die waarschuwing en uitleg om voorzichtig te zijn, duurt veel langer dan die ene zin.
Ik heb niet het hele filmpje af gekeken, maar ik krijg niet de indruk dat die man hele rare adviezen geeft. Het straffen voordoen is ook wat lastig bij een fret die niet bijt, maar kort in het nekvel hangen doet hij niet heel raar. Dat werd en wordt hier ook nog volop als advies gegeven.
Rond minuut 10 blaast het fretje inderdaad, maar die man zit midden in een verhaal. Dus ik snap wel dat hij daar niet echt op in gaat. Hij zegt daar (tegen de fret) "you're making some weird noises", maar ik had niet de indruk dat hij voor het eerst een fret hoorde blazen

. Hij is ook al 10 minuten aan het vertellen en het is al vrij lang
Al met al zijn er wat dingen die ik misschien anders zou doen, maar een heel slecht filmpje vind ik het ook weer niet