Ik kreeg van een vriendin al de medicijnen die ze nog in huis had omdat haar fret was overleden.
Het gaat om een nog onaangebroken flesje (nieuwe) Zantac met een smaakje, een potje met omeprazole en een kleine hoeveelheid cerenia.
Zijn er hier mensen die daar interesse in hebben? Desnoods kan ik het meenemen naar de frettendag in oktober want zeker de Zantac en de Omeprazole zijn dan nog gewoon te gebruiken. Uiteraard moet je fret op dit moment wel een van deze medicijnen voorgeschreven hebben gekregen van de dierenarts want het is niet de bedoeling om zelf te dokteren natuurlijk.
Omeprazole, Zantac en Cerenia
Re: Omeprazole, Zantac en Cerenia
Heb je de omeprazole nog?
Nee, juist de omeprazole heb ik laatst aan iemand anders mee gegeven.
Maar ik heb nog wel van mijn eigen voorraad hoor, dus als je nodig hebt wil ik je daar wel wat van opsturen.
Maar ik heb nog wel van mijn eigen voorraad hoor, dus als je nodig hebt wil ik je daar wel wat van opsturen.
O, oké..
Nee, dan ga ik gewoon binnenkort weer wat bestellen bij Hanneke.. Heb ook bijna weer nieuwe Weaning en Waltham nodig, dus dan kan dat in één keer..
Nee, dan ga ik gewoon binnenkort weer wat bestellen bij Hanneke.. Heb ook bijna weer nieuwe Weaning en Waltham nodig, dus dan kan dat in één keer..
Ik gooi deze trouwens gelijk op slot. De Cerenia hou ik zelf, is altijd handig om in huis te hebben, en mocht er iemand nog interesse hebben in het nog onaangebroken flesje Zantac (mét smaakje) dan moet diegene mij maar even pb'en.