Slaapsets voor (reis)kooi
Slaapsets voor (reis)kooi
Ik heb ooit eens twee slaapsets gemaakt voor een grote konijnenkooi die we als vakantiekooi gebruikten en later als reiskooi achterin de auto hadden voor de ritjes naar de Frettenkliniek.
Die kooi gebruiken we al jaren niet meer en de sets liggen ongebruikt in de kast. De sets bestaan uit: 1 matrasje, twee matrashoezen, 2 hangmatjes, 3 slaapzakjes en twee balletjeskussens.
Alles bij elkaar mag gratis weg, ik reken alleen de verzendkosten wanneer ik het op moet sturen.
Die kooi gebruiken we al jaren niet meer en de sets liggen ongebruikt in de kast. De sets bestaan uit: 1 matrasje, twee matrashoezen, 2 hangmatjes, 3 slaapzakjes en twee balletjeskussens.
Alles bij elkaar mag gratis weg, ik reken alleen de verzendkosten wanneer ik het op moet sturen.
Re: Slaapsets voor (reis)kooi
Die eerste set is mooi!
Ja, die is lief he?
Hij is super!
Welke maten zijn het? (Vast wel maatje Liva-kontje.. )
Welke maten zijn het? (Vast wel maatje Liva-kontje.. )
Als je alleen die set wilt hebben vind ik het ook prima hoor. Dan heeft de andere set alleen geen matrasje maar daar kun je net zo goed een kussentje in stoppen natuurlijk.
Graag!!
Moet ik het dan naar je toesturen?
Ja, graag..
De verzendkosten zullen dan zeker iets van €6,95 worden, denk ik?
Waar moet ik dat naar overmaken? Rekeningnummer van Fretties?
De verzendkosten zullen dan zeker iets van €6,95 worden, denk ik?
Waar moet ik dat naar overmaken? Rekeningnummer van Fretties?
De verzendkosten zijn inderdaad € 6,95. Ik zal je wel even pb'en. En de maten zijn zeker groot genoeg voor Liva, slaapzak is sowieso een standaardmaat van ca. 40x50 cm.
Ahh, maatje "verdwalen" dus voor Liva.. Super!
Oké dan, alleen de rode set is nog in de aanbieding en die bestaat uit; een balletjeskussen, twee slaapzakken, een kleine hangmat en een hoes met rits waar je een kussentje in kan stoppen.
Past dat bij sjengs pels? Gewone hangmatjes zijn altijd fijn! Dan kan hij weer in winterrust!
Als je die over hebt, biedt Sjeng zich aan als inhoud voor de slaapset.
Als je die over hebt, biedt Sjeng zich aan als inhoud voor de slaapset.
Tuurlijk past het bij zijn pels. Zal ik het dan naar je opsturen?
Super! Bedankt alvast. Ik ga het overmaken, zal morgen een Reminder maken. Sjeng is al in zijn frettennopjes bij de gedachte!
Helemaal goed, de twee pakketjes staan hier al op tafel, morgen gaan we even langs het postkantoor om ze af te geven daar.
Veel plezier ermee beiden, dan gooi ik dit topic nu op slot.
Veel plezier ermee beiden, dan gooi ik dit topic nu op slot.