Gwaine heeft diarree
Gwaine heeft diarree
Na een week weg te zijn geweest en Gwaine en de anderen onder gebracht te hebben bij Natascha, heeft Gwaine een terugval denk Ik. Gwaine deed het heel goed dacht Ik bij haar, maar toch kreeg hij bij Natascha diarree en deze heeft hij nu ook nog. Gwaine is nu eenmaal een stress bal Dus het ging zowiezo gebeuren. Misschien was Ik te positief. Hij is ook zo'n 200 gr afgevallen in een kleine week. Het is jammer hij deed het zo goed, nu gelukkig heb Ik een afspraak met Hanneke op maandag. Ik hoop dat het niet zo erg is. Er gaan nog twee anderen mee maar dit is voor hun controle onderzoek Dus Ik hoop dat zijn niets hebben. En Ik ga ook wat a/d meebrengen dat lust Gwaine normaal heel graag Waltham niet.
Re: Buitenvoliere voor Gwaine
Dat is niet fijn terugkomen. Maar ook wel een beetje te verwachten bij zo'n stresskipje. Waarschijnlijk vindt hij toch al die andere frettenluchtjes te bedreigend. 200 gram binnen één week is wel heel erg veel.
Arm ventje... Duidelijk dus niet een fretje wat je snel uit logeren doet. Vervelend hoor Succes alvast morgen!
Go en hij erkent me precies niet Ik moet een slagstrijd voeren om hem eten te geven, voor de vakantie zat hij gewoon op mijn schoot en hield Ik het lepeltje voor zijn neus en hij begon te eten en later mocht je de lepel gewoon in bakje laten. Gisteren bij het thuis komen was het zoals dat maar nu de dag er achter is het echt moeilijk...
Natascha dacht dat hij ook frunz was of hij heeft toch dat gedrag en door buiten te zitten wordt hij nog een beetje wilder...
Dit had Ik wel niet verwacht dat zijn gedrag zo zou veranderen, Ik dacht als hij thuis is dat alles goed komt... Als hij zo blijft kan Ik hem niets toedienen van medicijnen als Ik die moet geven de boter laat hij voorlopig staan. Ik kan misschien kat a lax morgen vragen aan Hanneke misschien eet hij dat. Ik hoop dat het later deze avond verbetert. Hij zit in de slaapkamer Dan kan Ik er rap bij. Ik Ben echt ongerust over hem.
Natascha dacht dat hij ook frunz was of hij heeft toch dat gedrag en door buiten te zitten wordt hij nog een beetje wilder...
Dit had Ik wel niet verwacht dat zijn gedrag zo zou veranderen, Ik dacht als hij thuis is dat alles goed komt... Als hij zo blijft kan Ik hem niets toedienen van medicijnen als Ik die moet geven de boter laat hij voorlopig staan. Ik kan misschien kat a lax morgen vragen aan Hanneke misschien eet hij dat. Ik hoop dat het later deze avond verbetert. Hij zit in de slaapkamer Dan kan Ik er rap bij. Ik Ben echt ongerust over hem.
Dat klinkt niet fijn allemaal, hij moet natuurlijk wel eten en wat nog belangrijker is, er moet wel vocht in wanneer hij aan de diarree is. Ik zou wel proberen hem, desnoods met een spuitje, wat vocht te laten drinken.
Je hebt nu dus ook geen A/D in huis dan?
Je hebt nu dus ook geen A/D in huis dan?
Wel we hebben zijn eten extra vochtig gemaakt en Ik laat hem niet direct weg gaan Dus hij heeft Al wat vocht binnen en al iets gegeten, maar niet zo veel als Ik zou willen, Ik ga nog proberen over de hele dag. Dan geraakt zijn bakje hopelijk leeg.
Neen a/d was op, en Ik ben nog niet naar een da geweest sinds Dan... Ik breng morgen wat mee.
Caramel en Merlijn gaan ook mee, en Natascha dacht dat caramel misschien het begin had van insulinomen, Ik hoop dat dit niet het geval is. Het is een beetje veel op dit moment...
Neen a/d was op, en Ik ben nog niet naar een da geweest sinds Dan... Ik breng morgen wat mee.
Caramel en Merlijn gaan ook mee, en Natascha dacht dat caramel misschien het begin had van insulinomen, Ik hoop dat dit niet het geval is. Het is een beetje veel op dit moment...
Jammer dat hij geen waltham lust, dat is meestal een wondermiddel in dit soort situaties. Ik ga duimen dat het allemaal meevalt morgen met die twee. Succes alvast.
Het zit je niet mee Ann... Sterkte!!
Bedankt Ik hoop het ook.
Gwaine was in ieder geval aan het spelen met mij daarnet. Hij klom Al een keer op het bed en voor de rest vanuit de kast met zijn speel hengel. En Ik kon hem Al uit de kast nemen zonder dat hij me beet, hij knappelde enkel op de vinger Dus dat is een verbeteting, en Dan kon Ik hem opnemen. Hij neemt toch telkens een paar likes en hij heeft met zijn waterbakje gespeeld, Dus Ik denk dat hij toch wat vocht op neemt. Dat is Al heel wat hopelijk komt hij wat uit zijn schelp zoals er voor. En zijn ontlasting is Al verbetert. Het is Al bruin en het is al iets vaster, het lijkt Al meer op een hoopje. Ik kan proberen om hem Waltham te geven, maar Ik denk dat hij het gewoon niet lust.
Gwaine was in ieder geval aan het spelen met mij daarnet. Hij klom Al een keer op het bed en voor de rest vanuit de kast met zijn speel hengel. En Ik kon hem Al uit de kast nemen zonder dat hij me beet, hij knappelde enkel op de vinger Dus dat is een verbeteting, en Dan kon Ik hem opnemen. Hij neemt toch telkens een paar likes en hij heeft met zijn waterbakje gespeeld, Dus Ik denk dat hij toch wat vocht op neemt. Dat is Al heel wat hopelijk komt hij wat uit zijn schelp zoals er voor. En zijn ontlasting is Al verbetert. Het is Al bruin en het is al iets vaster, het lijkt Al meer op een hoopje. Ik kan proberen om hem Waltham te geven, maar Ik denk dat hij het gewoon niet lust.
Dat is inderdaad niet leuk terugkomen zo van vakantie. Hopelijk knapt hij weer snel op.
Hij heeft het duidelijk moeilijk gehad met de tijdelijke verandering. Mogelijk heeft hij een paar dagen nodig om weer tot rust te komen en gaat het gauw weer beter.
Veel succes vandaag bij Hanneke.
Veel succes vandaag bij Hanneke.
Goede reis zo en laat je ons weten hoe jullie zijn gegaan?
Succes vandaag!
Bedankt iedereen, Ik heb nu pas tijd om te antwoorden.
Wel het is officieel dat Ik gevoelige Fretten heb. De veranderingen hebben hun geen goed gedaan... . Hier kan niemand aan doen. Ik had niet zo'n terugval verwacht.
Gwaine: voel de zich misselijk en daardoor at hij niet. Zijn albumine 23, gpt/alt 303, dit zou onder de 300 moeten zijn, Hanneke zag dit niet graag van wege zijn medisch verleden. Hij heeft twee spuiten gehad een voor de misselijkheid en de andere Ben Ik al vergeten. Dit heeft Hanneke gedaan omdat hij niet wenst te eten als hij misselijk is, hij is ook niet de gemakkelijkste patient, en Dan het gebruiklelijke, synolux, omeprozole en Dan iets voor de misselijkheid nl. Meloclperamide. Hij heeft in een vitamine paste Al al zijn meds gekregen, er ging wat synolux verloren, maar het mere deel heeft hij binnen. Straks moet Ik hem eten geven zijn a/d staat Al klaar. Dus hopelijk voelt hij zich straks beter en eet hij. Dan kan Ik zijn gewicht terug omhoog krijgen. Hanneke vond hem nog altijd een mooie vacht hebben .
Merlijn: ook gevoelig aan de maag, Dus ook synolux en omeprozole.
Caramel heeft inderdaad zoals Natascha vermoede te laag bloed suiker, dit was 4,1. Voorlopig geen medicijnen, maar dagelijks waltham. Als het echt erger wordt krijgt Caramel de operatie. Ik vind haar toch precies Al met een voet in het Graf staan, maar dat Hanneke zegt dat dit niet zo is. Ik Ben op het moment een beetje negatief.
Binnen twee maand moet iedereen weer mee op controle. Dus voorlopig geen vakantie, Ik dacht in September een week naar noorwegen te gaan, maar dit wordt geannuleerd. Ik ga eens kijken wat Ik kan doen.
Ook was caramel uit haar carrier ontsnapt, en liep ze waarschijnlijk Al een kwartiertje op straat zonder dat Ik het vermoede, want hoe kan ze er nu uit.
Wel het is officieel dat Ik gevoelige Fretten heb. De veranderingen hebben hun geen goed gedaan... . Hier kan niemand aan doen. Ik had niet zo'n terugval verwacht.
Gwaine: voel de zich misselijk en daardoor at hij niet. Zijn albumine 23, gpt/alt 303, dit zou onder de 300 moeten zijn, Hanneke zag dit niet graag van wege zijn medisch verleden. Hij heeft twee spuiten gehad een voor de misselijkheid en de andere Ben Ik al vergeten. Dit heeft Hanneke gedaan omdat hij niet wenst te eten als hij misselijk is, hij is ook niet de gemakkelijkste patient, en Dan het gebruiklelijke, synolux, omeprozole en Dan iets voor de misselijkheid nl. Meloclperamide. Hij heeft in een vitamine paste Al al zijn meds gekregen, er ging wat synolux verloren, maar het mere deel heeft hij binnen. Straks moet Ik hem eten geven zijn a/d staat Al klaar. Dus hopelijk voelt hij zich straks beter en eet hij. Dan kan Ik zijn gewicht terug omhoog krijgen. Hanneke vond hem nog altijd een mooie vacht hebben .
Merlijn: ook gevoelig aan de maag, Dus ook synolux en omeprozole.
Caramel heeft inderdaad zoals Natascha vermoede te laag bloed suiker, dit was 4,1. Voorlopig geen medicijnen, maar dagelijks waltham. Als het echt erger wordt krijgt Caramel de operatie. Ik vind haar toch precies Al met een voet in het Graf staan, maar dat Hanneke zegt dat dit niet zo is. Ik Ben op het moment een beetje negatief.
Binnen twee maand moet iedereen weer mee op controle. Dus voorlopig geen vakantie, Ik dacht in September een week naar noorwegen te gaan, maar dit wordt geannuleerd. Ik ga eens kijken wat Ik kan doen.
Ook was caramel uit haar carrier ontsnapt, en liep ze waarschijnlijk Al een kwartiertje op straat zonder dat Ik het vermoede, want hoe kan ze er nu uit.
Maar waar een caramel is is een weg, Ik kwam tot de constatatie dat caramel niet meer in de carrier zit, Ik vroeg aan mijn vriend heb Jij caramel in haar kooi geplaatst, Neen dus. Dus moest ze dacht Ik ontsnapt in de auto zitten. Ik in paniek het straat op haar naam roepen en wie komt daar met haar buttle brush tail om de hoek? Juist ja Caramel gelukkig stak ze de straat niet over. Ze ging wel eerst onder een stil staande wagen staan en later kwam ze na me toe. En Dan nog was ze aan het Rond kijken. Caramel een laag bloedsuiker Neen toch ze heeft tijd om de buurt te ver kennen. Ik hoop dat Ik dit nooit meer mee maak. Mijn lieve Caramel
Als Gwaine niet zou eten Dan moet hij opgenomen worden zoals in de zomer. Maar ik hoop het van niet. Hopelijk voelt hij zich straks wat beter en eet hij mooi een lepel A/D op. Laat Ik maar hopen op het beste...
Jemig Ann, wat een verhaal en wat een schrik met Caramel En hopelijk reageert Gwaine goed op de meds en zal hij weer gewoon gaan eten.
Je zult wel helemaal op zijn nu. En ik vind het bewonderingswaardig dat je nu al je week vakantie opgeeft.
Je zult wel helemaal op zijn nu. En ik vind het bewonderingswaardig dat je nu al je week vakantie opgeeft.
Dat is niet het nieuws wat je wilt horen natuurlijk want het maakt je nu ook minder flexibel wat vakanties en alles betreft. Wel goed van je dat je er wel voor open staat voorlopig maar thuis te blijven voor je fretten.
Ik ga duimen dat Gwaine er nu snel weer bovenop komt.
En niet zo negatief denken wat Caramel betreft hoor! Van een insulinoom operatie knappen de meeste fretten altijd juist weer goed op. Hoe oud is Caramel? En hoe kan ze nou zomaar op straat zijn gekomen dan vanuit de carrier?
Ik ga duimen dat Gwaine er nu snel weer bovenop komt.
En niet zo negatief denken wat Caramel betreft hoor! Van een insulinoom operatie knappen de meeste fretten altijd juist weer goed op. Hoe oud is Caramel? En hoe kan ze nou zomaar op straat zijn gekomen dan vanuit de carrier?
Oh, ik lees net je aanvulling, wat een schrik zeg.
Jeetje heftig toch voor Gwaine. Wel goed van je om gelijk naar je fretten te kijken. Hopelijk knapt Gwaine goed op.
Jeetje Caramel gaat gewoon zelf op pad. Wat Marjan zegt van een insulinomen operatie kunnen ze goed opknappen.
Jeetje Caramel gaat gewoon zelf op pad. Wat Marjan zegt van een insulinomen operatie kunnen ze goed opknappen.