Ik ben Nantastic en woon met the love of my life en mijn lieve dierenkindjes aan de mooie Zeeuwse kust. Gezinnetje bestaat uit 4 hondjes, 8 maine coons en over 17 dagen gaan we onze twee laatste maine coon mannen bij de fokker ophalen.
Ik heb wel ervaring met fretten (ook vrijwilligers werk gedaan bij de opvang van fretten, knaagdieren en vogels) maar heb ze zelf nog niet in huis gehad. Het is de planning om volgend jaar 1 of 2 fretten aan ons gezin toe te voegen en daarom dat ik me hier heb aangemeld omdat er altijd nog veel meer te leren is uiteraard en altijd leuk om ideetjes op te doen en meer informatie in te winnen. Ik zal dus zeker ook geregeld wat vragen afvuren hier op het forum

De reden waarom we wachten tot volgend jaar is omdat we nu onze twee kittens krijgen en ik bij nieuwkomers in de groep altijd al mijn aandacht daar op wil richten. Daarbij willen we alles helemaal super hebben voor er een fret of fretten in huis komen, dit houdt in dat we zelf ook een mooi hok in huis zullen maken met meerdere verdiepingen en genoeg ruimte en is het de planning om eind van de zomer een aanbouw aan het huis te maken wat we als speelruimte zullen gaan inrichten. En als laatste en niet onbelangrijkste reden omdat ik vind dat je altijd eerst helemaal op de hoogte moet zijn van alle belangrijke zaken alvorens een dier in huis te nemen