Castlefest 5-7 augustus
Castlefest 5-7 augustus
Een nieuw topic voor een nieuwe Castlefest!
http://www.castlefest.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot nu toe nog geen grote berichten bekend, wat bands en entertainment hier en daar.
Ik weet zelf nog niet op welke dag ik ga en het hangt vooral af van het weer, maar omdat er al wat gegadigden waren hier, kunnen we wellicht alvast peilen wie wel en niet kan en welke dagen voorkeur hebben?
http://www.castlefest.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot nu toe nog geen grote berichten bekend, wat bands en entertainment hier en daar.
Ik weet zelf nog niet op welke dag ik ga en het hangt vooral af van het weer, maar omdat er al wat gegadigden waren hier, kunnen we wellicht alvast peilen wie wel en niet kan en welke dagen voorkeur hebben?
Re: Castlefest 5-7 augustus
Lijkt mij leuk! Maar het moet inderdaad wel een beetje mooi weer zijn ervoor. Mijn voorkeur zou uitgaan naar de zaterdag of eventueel de zondag. Op de vrijdag werk ik.
Zo, er staan genoeg kraampjes op de markt daar
Ik ben er dan niet
We gaan je zo missen Karen! Volgend jaar beter? Of wellicht dat we ook naar Midwinterfair gaan in december ofzo? Dan weer mee
De markt is GIGANTISCH op fairs. Is echt absurd. Ook van alles, van zwaarden tot aan beeldjes en echte middeleeuwse of viking findings. Zo super gaaf.
Heb er een keer haaientanden gekocht, zo zie je maar; divers!
Ik heb zelf ook liever zaterdag of zondag, afhangende van het weer.
De markt is GIGANTISCH op fairs. Is echt absurd. Ook van alles, van zwaarden tot aan beeldjes en echte middeleeuwse of viking findings. Zo super gaaf.
Heb er een keer haaientanden gekocht, zo zie je maar; divers!
Ik heb zelf ook liever zaterdag of zondag, afhangende van het weer.
Ik wil erbij zijn!!
*hoopt dat Omnia ook komt*
*hoopt dat Omnia ook komt*
Zijn er ook kraampjes met zilveren armbanden? En zo'n zwaard lijkt me ook wel tof
Mag je er trouwens wel fotograferen?
Mag je er trouwens wel fotograferen?
Er zijn vast kraampjes met zilveren armbanden, maar niet zoals ze gemaakt worden op de Frettendag
Foto's maken mag!
Alleen als je iemand fotografeert dient hiervoor toestemming te worden gevraagd. Ook bij kraampjes moet je toestemming hebben van de verkoper. Is logisch, maar wordt weinig gedaan. Wanneer je een overall shot maakt lukt dit sowieso niet natuurlijk, maar het gaat meer om de mensen voor portret foto's en foto's van de verkoopwaar enzo.
Moet eerlijk zeggen, ik loop altijd in kostuum natuurlijk, en zeker 50% van de foto's die gemaakt worden daar zijn ninja-pics, zoals ze dat wel eens zeggen. Sneaky foto's zonder toestemming en van de meest oncharmante hoek genomen.
Daar maak je geen vrienden mee, haha! Zeker als je ze dan op internet langs ziet komen.
Maar meestal vinden mensen het fantastisch als je foto's maakt!
Als je het vraagt aan de persoon en zij deze foto ook kunnen krijgen al helemaal. De meeste fotografen geven visitekaartjes af. Maar dit laatste is geen must, er lopen zat hobbyfotografen die enkel voor zichzelf shooten.
Maar vind het zelf altijd wel leuk om de gemaakte foto's ook te krijgen
Foto's maken mag!
Alleen als je iemand fotografeert dient hiervoor toestemming te worden gevraagd. Ook bij kraampjes moet je toestemming hebben van de verkoper. Is logisch, maar wordt weinig gedaan. Wanneer je een overall shot maakt lukt dit sowieso niet natuurlijk, maar het gaat meer om de mensen voor portret foto's en foto's van de verkoopwaar enzo.
Moet eerlijk zeggen, ik loop altijd in kostuum natuurlijk, en zeker 50% van de foto's die gemaakt worden daar zijn ninja-pics, zoals ze dat wel eens zeggen. Sneaky foto's zonder toestemming en van de meest oncharmante hoek genomen.
Daar maak je geen vrienden mee, haha! Zeker als je ze dan op internet langs ziet komen.
Maar meestal vinden mensen het fantastisch als je foto's maakt!
Als je het vraagt aan de persoon en zij deze foto ook kunnen krijgen al helemaal. De meeste fotografen geven visitekaartjes af. Maar dit laatste is geen must, er lopen zat hobbyfotografen die enkel voor zichzelf shooten.
Maar vind het zelf altijd wel leuk om de gemaakte foto's ook te krijgen
Ok, thanks voor de info. Dat wordt dus accu's opladen en rolletjes kopen, ehm... sd-kaartjes leegmaken
Wij maken altijd foto's van iedereen, ik heb echt het idee dat iedereen die daar zo uitgedost loopt daar juist gezien wil worden en op de kiek vastgelegd wilt worden.
Ik heb er al zoveel foto's van gemaakt dat ik tegenwoordig mijn toestel thuis laat. Er zijn wel een keer mooie foto's gemaakt met mijn hondje Otje samen, als je dat vraagt dan doen ze dat graag. Ook zie je er wel eens fretten en ratten die mensen meenemen. Het is echt heel divers daar.
Het barst er inderdaad van de kraampjes, je ziet niet anders. Maar geen B2B kwaliteit Kick, maar soms wel mooie verzilverde armbanden, ook erg veel draken en doodskoppen, slangen en zo, beetje Gothic-achtig.
Ook leren tassen, lampjes, SF boeken, stenen, veel hout ed zie je daar, en veel tenten waar de echte doorgewinterde groepen Middeleeuwse luitjes vertoeven. In kledij en met haardvuren, eten kokend boven een vuurtje en zo.
Het is echt de moeite waard, Otje en Aagje gaan meestal mee met vleugeltjes op hun rug. Het ligt een beetje aan het weer of het droog is.
Een korte impressie.......met Otje......
Met voor jou vast wel bekende gezichten Stefanie !
By the way......zaterdag 6 augustus is het ook de Gay pride in Amsterdam !!
Ik heb er al zoveel foto's van gemaakt dat ik tegenwoordig mijn toestel thuis laat. Er zijn wel een keer mooie foto's gemaakt met mijn hondje Otje samen, als je dat vraagt dan doen ze dat graag. Ook zie je er wel eens fretten en ratten die mensen meenemen. Het is echt heel divers daar.
Het barst er inderdaad van de kraampjes, je ziet niet anders. Maar geen B2B kwaliteit Kick, maar soms wel mooie verzilverde armbanden, ook erg veel draken en doodskoppen, slangen en zo, beetje Gothic-achtig.
Ook leren tassen, lampjes, SF boeken, stenen, veel hout ed zie je daar, en veel tenten waar de echte doorgewinterde groepen Middeleeuwse luitjes vertoeven. In kledij en met haardvuren, eten kokend boven een vuurtje en zo.
Het is echt de moeite waard, Otje en Aagje gaan meestal mee met vleugeltjes op hun rug. Het ligt een beetje aan het weer of het droog is.
Een korte impressie.......met Otje......
Met voor jou vast wel bekende gezichten Stefanie !
By the way......zaterdag 6 augustus is het ook de Gay pride in Amsterdam !!
Oh echt? Dus dan kan het alleen maar de zondag worden.
En Otje kijkt niet blij in de klauwen van al die griezels.
En Otje kijkt niet blij in de klauwen van al die griezels.
Haha, lijkt me wel eens leuk! Maar het moet dan inderdaad de zondag worden
Zondag it is! Makkelijke beslissing zo, haha!