Te koop: Ferret Nation 142
Te koop: Ferret Nation 142
Iemand op zoek naar een dubbele Ferret Nation? Ik heb hem nu al drie jaar in het hok van Sjeng staan en die gebruikt hem echt nooit.
Hij heeft al die tijd droog gestaan, dus het is vooral een kwestie van oppoetsen (dat doe ik zelfs nog wel even). Er zit een onderstel bij.
Over de prijs moet ik nog even nadenken, maar het zal niet de hoofdprijs zijn. Deze week zal ik er ook even een foto van maken en gelijk uit elkaar halen, zodat ik het hok van Sjeng opnieuw kan inrichten. Maar misschien dat iemand nu al toevallig op zoek is.
Ophalen omgeving Roermond.
Hij heeft al die tijd droog gestaan, dus het is vooral een kwestie van oppoetsen (dat doe ik zelfs nog wel even). Er zit een onderstel bij.
Over de prijs moet ik nog even nadenken, maar het zal niet de hoofdprijs zijn. Deze week zal ik er ook even een foto van maken en gelijk uit elkaar halen, zodat ik het hok van Sjeng opnieuw kan inrichten. Maar misschien dat iemand nu al toevallig op zoek is.
Ophalen omgeving Roermond.
Re: Te koop: Ferret Nation 142
Ohhhhh, kraak kraak in de bovenkamer...wie wilde er laatst nou een hebben ????
Weet het niet meer.....
Weet het niet meer.....
Ik zie de vraag ook weleens voorbij komen, maar weet zo even niemand.
Misschien deze: http://www.frettenvraagbaak.nl/forum/vi ... 466#p55466" onclick="window.open(this.href);return false;
De kooien zijn best geliefd dus die moet je makkelijk kwijtraken lijkt mij.
Dat denk ik ook, maar ik zet hem eerst even hier neer. Als ik hem uit schoongemaakt heb en even in het licht gezet, weet ik ook wat ik ervoor kan vragen en kan ie op bv MP. Maar ik dacht dat als hier iemand is die een kooi zoekt, dat is het leukste natuurlijk
ik was dat ding op marktplaats binnen no time kwijt
Momenteel gaan ze niet zo'n rap. Mijn vriendin in Almelo heeft er ook 1 te koop en daar laat een koper nog even op zich wachten.
Het moet ook net een beetje in de buurt zijn ook natuurlijk.
Danielle zat in Rotterdam e.o., dat scheelt. Ik hoef er niet echt veel voor te hebben, zelf ook tweedehands gekocht. Dus dat helpt soms ook
Jij kunt nog gokken op een Belgische fretteneigenaar.
dat is waar, scheelt zeker in de regio ja
Hij is inmiddels gereserveerd en ik verwacht morgen verkocht
Mooi! Gooi ik 'em op slot, mocht het toch niet doorgaan dan stuur je mij maar even een pb.