aangezien wij nu sinds 2 weken eigenaren zijn van 2 broertjes van (nu) 10 weken oud, dacht ik dat het maar eens tijd werd om ons voor te stellen.
de broertjes heten spyro en yoda. Wij (mijn vriend en ik) zijn beide nieuw in het frettenhouden. ik heb wel een tijdje met een fretteneigenaar samen gewoond maar deze was al 4 en volledig opgevoed (semi) bijt vrij en compleet zindelijk.
Dus toen ik ben gaan zoeken voor eigen fretjes heb ik me toch wel even 2 keer bedacht om pups te nemen.
Maar toen wij bij de fokker gingen kijken vielen wij toch meteen op deze broertjes. en hebben toen besloten ons toch te wenden aan het Frettenpup opvoeden! oh JOY haha!
ik heb zelf altijd honden en katten en paarden enzovoorts gehad en opgevoed maar he,
iedereen hier weet : fretten is een compleet ander diertje!

en daar zijn wij nu zelf ook achter. na 2 weken leren(voor ons en voor hun) hebben we denk ik nu toch wel een beetje ons plekje gevonden bij elkaar.
Het wordt steeds leuker! de fretten zijn aanzienlijk steeds meer op hun gemak. rennen lekker rond in de woonkamer als wij thuis zijn en zijn op een poepje hier en daar Dontknow (onze schuld omdat wij niet opletten of ze hebben gepoept voordat ze uit de kooi rollen) zindelijk. Hebben me nog nooit echt hard gebeten maar we merken wel dat ze ons aan het uitproberen zijn. Ondanks dat lukt het corrigeren goed. Het enige waar ik me af en toe nog dingen over afvraag is de hoeveel dat ze spelen en of dit nou bedoel is voor de leuk of dat het serieus is.
Maar ik blijf veel meelezen op het forum dus ik denk dat het helemaal goed gaat komen.
Als er vragen zijn hoor ik het graag en anders tot op het forum