Een aantal jaren geleden heb ik mijn eerste eigen fret uit Breda opgehaald: Joep! Tot afgelopen februari heb ik een geweldige tijd met hem gehad. Ik heb hem helaas moeten laten inslapen vanwege maag/darmproblemen.
Toen besloten om voorlopig geen fret meer in huis te halen aangezien ik er helemaal stuk van was. (en nog steeds ben eigenlijk)
Maar dingen gaan niet zoals je plant, dus kreeg ik 3 maanden geleden een fret in huis. Eigenlijk alleen tijdelijk aangezien hij de huidige eigenaar wat 'problemen' met hem had. Uiteindelijk bleek dat ze gewoon heel veel dingen gemist had want hij bleek een flinke oorontsteking te hebben en ook last van zijn maag/darmen door stress van alle honden en katten die hem lastig vallen. Na twee maanden oplappen is hij twee weken teruggegaan naar de originele eigenaar maar daar ging het weer niet goed dus toen maar besloten dat hij weer deze kant op kwam.
Zelf ben ik Lianne, student Dierwetenschappen richting Zoology en Animal Ecology. Ik heb ook nog twee gerbils en twee hondjes die bij mijn ouders wonen. Ik heb ook een facebookpagina waar ik regelmatig dingen plaats over mijn werk/leven met dieren als je meer wilt weten!
Basje

En dit was mijn allerliefste Joep