Jekyyl & Hyde
Jekyyl & Hyde
Nou laat ik dan maar beginnen met Hyde
Ja hier ligt die malle Hyde in de mouw van mijn jas. Enige probleem was voor mij dat ik die jas aan had
Jekyll is bij de meeste wel bekend maar ik ben jullie nog wat foto's verschuldigd met het kado dat we hebben gekregen van Marjan en Kick
Niet alleen Jekyll kan uitpakken
Lori
en Ayla kunnen het ook
En hoe ziet het er nou uit als het uitgepakt is...nou zo
Ja hier ligt die malle Hyde in de mouw van mijn jas. Enige probleem was voor mij dat ik die jas aan had
Jekyll is bij de meeste wel bekend maar ik ben jullie nog wat foto's verschuldigd met het kado dat we hebben gekregen van Marjan en Kick
Niet alleen Jekyll kan uitpakken
Lori
en Ayla kunnen het ook
En hoe ziet het er nou uit als het uitgepakt is...nou zo
Re: Jekyyl & Hyde
Geweldige beesten En mooi hok zo voor de vent. Heeft hij, en jij ook trouwens, verdient.
Leuke foto's Vooral die tweede is cute En gekke katten hoor
Bij de tweede zit Hyde in de jas van mijn nichtje. Die gaat erg graag met hem wandelen.
Alle katten zijn toch gek op dozen en tassen en eigenlijk alles waar ze maar in kunnen kruipen
Alle katten zijn toch gek op dozen en tassen en eigenlijk alles waar ze maar in kunnen kruipen
Oeoeoeoe moooooi En heel schattig in die jas en mouw!
Leuke fretsels!
Hele leuke foto's! En mooi ingericht zo de Ferret Nation.
Jekyll geniet enorm van alle slaapplekken ze worden ook allemaal veelvuldig door hem gebruikt.
Dus heel erg bedankt voor de hangmat en het slaapkussen ze worden zeer gewaardeerd door Jekyll en mezelf
Dus heel erg bedankt voor de hangmat en het slaapkussen ze worden zeer gewaardeerd door Jekyll en mezelf
Heel erg graag gedaan.
Graag gedaan
Lief die foto's van Hyde. Mooi koppie hoor
Ziet er vrolijk uit zo die FN
Ziet er vrolijk uit zo die FN
Wat een mooi ventje!
Leuke foto's hoor en zeker mooi ingericht!
Hyde is een gruwelijke etterbak want ik zweer je dat hij het expres doet.
Ik heb voor mijn katten een groot kattenwiel. Turkse Angora's zijn nu eenmaal erg actief en om mijn meubels heel te houden hebben ze verschillende attributen gekregen om hun energie op kwijt te kunnen waaronder een groot kattenwiel.
En nu komt het...Hyde de knurft die loopt niet in het kattenwiel maar die rent erin totdat ik erbij ben om het te filmen, zodra ik de kamer in kom waar het wiel staat springt de etterbak eraf en staat direct voor mijn voeten met zijn neus omhoog naar mij te kijken van wat ben jij voor leuks aan het doen want ik doe niets..Vervelende draak dat hij is.
Ik heb voor mijn katten een groot kattenwiel. Turkse Angora's zijn nu eenmaal erg actief en om mijn meubels heel te houden hebben ze verschillende attributen gekregen om hun energie op kwijt te kunnen waaronder een groot kattenwiel.
En nu komt het...Hyde de knurft die loopt niet in het kattenwiel maar die rent erin totdat ik erbij ben om het te filmen, zodra ik de kamer in kom waar het wiel staat springt de etterbak eraf en staat direct voor mijn voeten met zijn neus omhoog naar mij te kijken van wat ben jij voor leuks aan het doen want ik doe niets..Vervelende draak dat hij is.
Heel herkenbaar zulke taferelen! Wil je ze op de kiek zetten als ze iets grappigs aan het uitvreten zijn enals een magneet worden ze door de camera of telefoon aangetrokken....weg leuk momentje
Ja heel erg bekend!
Oh, gelukkig! Ik dacht het alleen mij overkwam
Hahahaha, dat klinkt héél bekend.
Haha dat klinkt idd erg bekend
Maar het lijkt me zo gaaf om een filmpje te maken van een klein mormel als een fret hardlopend in een groot wiel van 120cm