Dag van de Fret 3 - 1 oktober 2017
Dag van de Fret 3 - 1 oktober 2017
Ik maak hem alvast aan, omdat een save-the-date-berichtje al is verspreid .
De website met alle informatie over de precieze inhoud van de dag gaat bijna online.
De website met alle informatie over de precieze inhoud van de dag gaat bijna online.
Re: Dag van de Fret 3 - 1 oktober 2017
De website voor Dag van de Fret 3 is online!
De locatie is dezelfde als vorige editie, namelijk evenementencentrum De Laak in Nijkerkerveen.
Wat mag je deze editie van ons verwachten:
- De keuring, waarbij alle fretten mogen deelnemen en worden gekeurd door ervaren keurmeesters uit Zweden en Nederland.
- Een ruime selectie aan stands met allerlei fretten gerelateerde artikelen voor fret en baasje
- De Olympiade, verscheidene spelletjes om de samenwerking met je fret testen
- Loterij, waarbij je kans maakt op allerlei leuke prijzen!
- Verschillende interessante (interactieve) lezingen en workshops:
10:30 - 11:30 uur 1. Lezing: Weet waar je fret woont (Karen Pedro, VFN lid)
11:30 - 12:30 uur 2. Workshop: Meet & greet (Verschillende VFN leden)
12:30 - 13:30 uur 3. Demo: Hangmatten maken (Ingrid Bootsman, Frettenboetiek)
13:30 - 15:00 uur 4. Lezing: Medische lezing (onderwerp volgt) (Hanneke Roest, Frettenkliniek)
15:00 - 16:00 uur 5. Lezing: Waarom stinkt mijn fret? (Birgit van der Laan, Frettensymposium)
16:00 - 17:00 uur 6. Workshop: Konijnen vangen (Rob van Os, fretteur)
Website en kaarten: http://www.dagvandefret.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Engelse website: http://www.dutchferretbreeders.com/show2017/" onclick="window.open(this.href);return false;
De locatie is dezelfde als vorige editie, namelijk evenementencentrum De Laak in Nijkerkerveen.
Wat mag je deze editie van ons verwachten:
- De keuring, waarbij alle fretten mogen deelnemen en worden gekeurd door ervaren keurmeesters uit Zweden en Nederland.
- Een ruime selectie aan stands met allerlei fretten gerelateerde artikelen voor fret en baasje
- De Olympiade, verscheidene spelletjes om de samenwerking met je fret testen
- Loterij, waarbij je kans maakt op allerlei leuke prijzen!
- Verschillende interessante (interactieve) lezingen en workshops:
10:30 - 11:30 uur 1. Lezing: Weet waar je fret woont (Karen Pedro, VFN lid)
11:30 - 12:30 uur 2. Workshop: Meet & greet (Verschillende VFN leden)
12:30 - 13:30 uur 3. Demo: Hangmatten maken (Ingrid Bootsman, Frettenboetiek)
13:30 - 15:00 uur 4. Lezing: Medische lezing (onderwerp volgt) (Hanneke Roest, Frettenkliniek)
15:00 - 16:00 uur 5. Lezing: Waarom stinkt mijn fret? (Birgit van der Laan, Frettensymposium)
16:00 - 17:00 uur 6. Workshop: Konijnen vangen (Rob van Os, fretteur)
Website en kaarten: http://www.dagvandefret.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Engelse website: http://www.dutchferretbreeders.com/show2017/" onclick="window.open(this.href);return false;
ben er als het goed is bij
En als het niet goed is? Ben je er niet bij? Moet je niet weer ziek worden!
Is niet mijn bedoeling. Ben er gewoon bij dus
Dat is wel weer een interessant programma.
Natuurlijk ben ik er weer bij!
Ik bekijk later nog even het programma, misschien dat er iets leuks bij zit. Iig geen medische dingen meer voor mij
Ik bekijk later nog even het programma, misschien dat er iets leuks bij zit. Iig geen medische dingen meer voor mij
*Checkt in*
Ik ben erbij
Ik ben erbij
Dank voor het compliment Marjan, blij mee! En mede dankzij Birgit haar inzet, waarvoor dank! Ik weet wel welke lezingen ik ga volgen in elk geval! Ik ga mezelf niet zo beperken dit keer.
Oh ik zie dat ik na Hanneke ben ingedeeld. Dan kan ik het gerust een half uur korter voorbereiden
Ik ben er ook als vrijwilliger, tenminste als Mette nog iets vrij heeft
Hahahaha, dat denk ik ook!Birgit schreef:Oh ik zie dat ik na Hanneke ben ingedeeld. Dan kan ik het gerust een half uur korter voorbereiden
Gratis tip: zeg tegen Hanneke dat ze maar één uur heeft. Dan kan ze een halfuur uitlopen
Ik hoop dat dat meevalt Birgit! Normaliter kreeg Hanneke een uur, maar die hebben we vanaf dit keer bewust 1,5 uur ingepland. Gesprekken voor na haar lezing werden ook de vorige ronde in de hal nog wat voortgezet, dus je komt er niet zo makkelijk mee weg dat half uurtje minder
Anderhalf uur inplannen is prima, alleen dat moet je haar gewoon niet vertellen
Ai, al gedaan! Misschien vergeet ze het tegen die tijd weer. Blijf gewoon op de begintijd hameren vanaf nu
Een leuk programma hoor !!