even voorstellen
even voorstellen
Hallo allemaal,
Ik lees al een hele tijd mee hier dus nu maar eens aanmelden.
Mijn gebruikers naam hier is anne omdat marjanne al in gebruik is op het forum
Ik heb al een jaar of negen fretten,Aiden (wildkleur) is nu de fret in huis zijn geschatte leeftijd is 4 jaar.
3 jaar geleden heb ik hem bij stichting fret en welzijn opgehaald.
Meneer is aan het ontwaken uit zijn winter slaap en druk doende het winterspek 1500 gram er weer af te krijgen.
op en luie zondag middag
van het druk doen is het lastig foto's maken en ik moet nodig nieuwe maken want deze zijn al even geleden.
Marjanne en Aiden
Ik lees al een hele tijd mee hier dus nu maar eens aanmelden.
Mijn gebruikers naam hier is anne omdat marjanne al in gebruik is op het forum
Ik heb al een jaar of negen fretten,Aiden (wildkleur) is nu de fret in huis zijn geschatte leeftijd is 4 jaar.
3 jaar geleden heb ik hem bij stichting fret en welzijn opgehaald.
Meneer is aan het ontwaken uit zijn winter slaap en druk doende het winterspek 1500 gram er weer af te krijgen.
op en luie zondag middag
van het druk doen is het lastig foto's maken en ik moet nodig nieuwe maken want deze zijn al even geleden.
Marjanne en Aiden
Re: even voorstellen
Welkom!
Welkom en wat leuk om Aiden van Stichting Fret en Welzijn hier terug te zien.
Hey Marjanne, leuk dat je je hebt aangemeld hier.
Mocht je trouwens je volledige naam als gebruikersnaam willen hebben kan dat hoor. Je naamgenoot is verder nooit online geweest de afgelopen drie jaar dus die kan ik net zo goed inactief maken.
Mocht je trouwens je volledige naam als gebruikersnaam willen hebben kan dat hoor. Je naamgenoot is verder nooit online geweest de afgelopen drie jaar dus die kan ik net zo goed inactief maken.
Welkom op het forum! Lekker veel fret die Aiden
Ziet eruit alsof Aiden een gouden mand heeft met zijn lekkere dikke winterkont
Hoi Marjanne, gezellig dat je er bij komt.
Erg leuk om Aiden hier te kunnen volgen
Erg leuk om Aiden hier te kunnen volgen
Welkom! Goede introductie Had geen idee dat we hier stiekeme meelezers hadden :twisted:
Welkom!
Hallo!
hahaha het is goed zo hoorMarjan schreef:Hey Marjanne, leuk dat je je hebt aangemeld hier.
Welkom op het forum!!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Welkom ook van mij!
Leuk om Aiden hier terug te zien en te kunnen volgen.
Leuk om Aiden hier terug te zien en te kunnen volgen.
Welkom Marjanne! Laat alle frettenverhalen maar deze kant op komen
Super leuk je hier te zien, ben er niet zo vaak maar zo nu en dan kom ik effe kijken
Van harte welkom hier op het forum, leuk dat je een fretje hebt, dat we Aiden kunnen volgen nu.
Wat toevallig dat jij Marianne heet, Marjan ook al en ik ook eigenlijk. Marianneke van huis uit, dat krijg je als je er een van een tweeling bent he, Toineke en Marianneke. Maar ze noemen me al een hele tijd Mayke hoor, dat kan hier geen kwaad !
Wat toevallig dat jij Marianne heet, Marjan ook al en ik ook eigenlijk. Marianneke van huis uit, dat krijg je als je er een van een tweeling bent he, Toineke en Marianneke. Maar ze noemen me al een hele tijd Mayke hoor, dat kan hier geen kwaad !
Test gelukt. Aiden ligt er heerlijk relaxed bij.