Totally ferret (2.4kg) en Virbac ruilen tegen beetje Orijen?

Een vraag en aanbodforum uitsluitend voor actieve forumgebruikers en voor particulier gebruik. Lees de regels alvorens te posten!
Gesloten
swa100

Totally ferret (2.4kg) en Virbac ruilen tegen beetje Orijen?

Bericht door swa100 »

Hallo!

Vorige week is Natascha zo lief geweest om me een zakje Orijen te sturen om te kijken hoe Harmke het vindt. Orijen lijkt een zachtere brok van Virbac en Harmke krijgt dit dan ook makkelijker wegt. Ze verslikt zich niet meer tijdens het eten, wat bij Virbac soms wel gebeurde. Hierdoor zou ik graag wat Virbac ruilen tegen wat Orijen, zodat ik het wat uitgebreider kan testen! Een hele zak kopen is zonde, aangezien ik net een nieuwe zak Virbac heb :fluit: . Ook heb ik nog 2,4kg Totally Ferret liggen, aangezien Harmke dat niet echt lekker vond en ze daar veel mee kruimelde. Is er iemand die ik blij kan maken met 2,4 kg Totally Ferret en eventueel wat Virbac in ruil voor wat Orijen? Zou erg fijn zijn en dan helpen we er jullie misschien nog mee ook! Stuur me gerust een PM!

Groetjes,

Leroy
Minka
Aantal fretten: 0

Re: Totally ferret (2.4kg) en Virbac ruilen tegen beetje Ori

Bericht door Minka »

Je kunt kleine zakjes orijen kopen van 340 gram en is niet zo duur.

http://www.medpets.nl/orijen-whole-prey ... ApKE8P8HAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
swa100

Bericht door swa100 »

Minka schreef:Je kunt kleine zakjes orijen kopen van 340 gram en is niet zo duur.

http://www.medpets.nl/orijen-whole-prey ... ApKE8P8HAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Oh wat handig! Bedankt voor de tip! Die ga ik alvast bestellen. Desondanks blijft mijn aanbod staan haha. Aan de TF heb ik niets meer en ik heb nu dus ook veel te veel Virbac over (net een nieuwe zak opengemaakt). Dus al iemand een beetje Orijen voor ons heeft in ruil voor een berg TF en wat Virbac, dan hoor ik het graag! Zonde als ik het weg moet gooien :?:
Marjan

Bericht door Marjan »

Niet weggooien hoor, kan Natas het niet gebruiken?

Ik heb nog 2 kilo TF van jullie want hier krijgen ze drie soorten brok door elkaar dus dat gaat niet zo snel. :lol:
Mette
Aantal fretten: 1

Bericht door Mette »

Bij mij zitten ze op Orijen dus dat schiet niet op. Je moet maar net iemand treffen die het ook moet ruilen. Ik zou het eerder even proberen door te verkopen (of veilen) of inderdaad aan de opvang geven.
swa100

Bericht door swa100 »

Marjan schreef:Niet weggooien hoor, kan Natas het niet gebruiken?

Ik heb nog 2 kilo TF van jullie want hier krijgen ze drie soorten brok door elkaar dus dat gaat niet zo snel. :lol:
Ik had de TF al aangeboden aan Natascha, maar dit had ze helaas niet nodig. Ik wacht nog eventjes rustig af of er iemand is die ik er blij mee kan maken :)
Mayke

Bericht door Mayke »

Probeer het anders eens op onze veiling, vraag er dan een paar euro voor.......dan komt het geld daarvoor toch nog bij Natas uit !! :D
swa100

Bericht door swa100 »

Mayke schreef:Probeer het anders eens op onze veiling, vraag er dan een paar euro voor.......dan komt het geld daarvoor toch nog bij Natas uit !! :D
Helemaal vergeten te melden: ik heb de overige TF gedoneerd aan stichting Fret en Welzijn!
Kick
Aantal fretten: 1

Bericht door Kick »

:juich:
Marjan

Bericht door Marjan »

Super! :friends:
Karen

Bericht door Karen »