De niet zo perfecte gehaakte fret
De niet zo perfecte gehaakte fret
Hier is die dan, de "Niet zo perfecte gehaakte fret". Hij is eindelijk af, maar niet zo perfect. Op een afstand ernaar kijken is te doen.
Omdat het me frustratie opgeleverd heeft, is het start bod:
5 euro
Als er een bod komt voor vrijdag 30 juni, dan kan ik deze aan Chaimel meegeven. Teminste als de koper naar de BBQ van 15 juli gaat. Anders verzendkosten geheel voor de koper.
Gebruiksaanwijzing:
- Niet aan pootjes, oortjes of staart trekken. (ik weet niet wat er dan gebeurt)
Omdat het me frustratie opgeleverd heeft, is het start bod:
5 euro
Als er een bod komt voor vrijdag 30 juni, dan kan ik deze aan Chaimel meegeven. Teminste als de koper naar de BBQ van 15 juli gaat. Anders verzendkosten geheel voor de koper.
Gebruiksaanwijzing:
- Niet aan pootjes, oortjes of staart trekken. (ik weet niet wat er dan gebeurt)
Re: De niet zo perfecte gehaakte fret
Ik vind hem ook leuk, maar ik bied er niet op sorry . Ik wil een legertje uiteindelijk.
Ik bied wel hoor, hij is schattig ! €6
Jij hebt je eigen legertje al Mette, ik ga ervoor hoor, ik hou wel van kneusjes, 7 euro.
O er wordt geboden
Mette, een leger heeft een commandant nodig. Ik denk dat deze fret ze goed kan leiden van de wal in de sloot.
Mette, een leger heeft een commandant nodig. Ik denk dat deze fret ze goed kan leiden van de wal in de sloot.
Hahaha, en ik heb er ook nog even over na zitten denken maar een legertje begint natuurlijk wel met één he Mette.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Precies, wie weet krijgt Minka de smaak te pakkenMarjan schreef:Hahaha, en ik heb er ook nog even over na zitten denken maar een legertje begint natuurlijk wel met één he Mette.
Die is echt heel leuk, puur handwerk !!
Daar kan Remco toch niet bang voor wezen......
10 euro !
Daar kan Remco toch niet bang voor wezen......
10 euro !
O dit had ik niet verwacht. Wat super.
Helen, ik begin altijd vol enthousiasme qua haken maar het valt toch tegen. Dus ik weet niet of ik de smaak te pakken krijg. Ik ben nu wel op zoek naar een haakpatroon voor een wat kleiner model fret.
Helen, ik begin altijd vol enthousiasme qua haken maar het valt toch tegen. Dus ik weet niet of ik de smaak te pakken krijg. Ik ben nu wel op zoek naar een haakpatroon voor een wat kleiner model fret.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Hahaha! Zo erg Minka?
Oké geen legertje dus
Oké geen legertje dus
Whaha, heerlijk
Ja ik heb 2 legertjes. De enige echte, maar ook een set beeldjes.
Ik ben benieuwd wie hem gaat krijgen!
Ja ik heb 2 legertjes. De enige echte, maar ook een set beeldjes.
Ik ben benieuwd wie hem gaat krijgen!
Gaat goed Ik geef vandaag in ieder geval de gehaakte fret mee aan Chaimel.
hahaha, gaat zeker goed.
Ik hou niet van gehaakte knuffels maar die is wel schattig hoor.
Laatste bod op dit moment. Ik schop de openstaande veilingen even allemaal naar boven.Karen schreef:Ik...€11
Ik vind hem echt super schattig Minka! Goed gelukt