Zalmpasta
Zalmpasta
Ik weer niet of er al een toppic over is maar wilde het toch graag navragen. Nala en Fly zijn echt gek op de zalmpasta van tubicat maar die bestelde ik altijd bij AFE maar ik heb daar niks meer nodig dus alleen tubes bestellen vind ik een beetje duur. Nu zag ik ergens anders ook tubes zalmpasta van tubifertt is dit ook geschikt voor fretten (ik durf geen voedingsbeslissingen meer te nemen )? Of zijn er mensen met andere snack ideeën?
Re: Zalmpasta
Ik heb ook de Tubicat zalmpasta voor Ahron (gekregen van de vorige verzorgster van die grote knuffelbeer) en dat komt bij Zooplus vandaan. Daar kun je in ieder geval veel meer kopen voor fretten dan alleen pasta dus ik zou daar eens kijken.
Zie inderdaad dat ze bij Zooplus ook van hetzelfde merk Tubifrett hebben dus dat zal ook niet verkeerd zijn.
Bedankt ja zag bij zooplus ook tubicat (goedkoper dan tubifrett) maar verpakkking is anders dan ik gewend ben dus schiet gelijk in de stress of het wel goed is Maar die kan ik dus met een gerust hart kopen zal Nala heel gelukkig van worden
Ja hoor, Ahron eet het ook graag en hij doet het er goed op. Ik hoef alleen even geen kusje van hem wanneer hij het net gegeten heeft want dan ruikt hij aardig uit zijn straatje.
Oh dat moet ik ook nog steeds eens bestellen . En juist doordat ik nooit bij AFE bestel heb ik het daardoor nog nooit geprobeerd. Maar die bij Zooplus, zie ik alleen in combinatie met Greenwoods of TF. Dat is dan wel weer jammer, want er staat hier nog Greenwoods genoeg.
Klopt Mette ik kon het eerst ook niet vinden, maar als je googld op tubifrett dan kom je wel op alleen tube bij zooplus. Maar je hebt ook de katten versie bij zooplus die vinden ze hier zo lekker dat ze ervoor de kast in klimmen (en dat is niet makkelijk).
Nee joh! Die is gewoon los te bestellen hoor: http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... ?rrec=true" onclick="window.open(this.href);return false;
En mocht je persé de frettenvariant willen hebben: http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_ ... tas/260772" onclick="window.open(this.href);return false;
En hier ook gewoon de kattenversie. Als tussendoortje kan ik dat nou niet zo'n ramp vinden.
En mocht je persé de frettenvariant willen hebben: http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_ ... tas/260772" onclick="window.open(this.href);return false;
En hier ook gewoon de kattenversie. Als tussendoortje kan ik dat nou niet zo'n ramp vinden.
Super, dank . Ik hun zoekvenster is hij niet los te vinden inderdaad.
Nog een kleine toevoeging; ik zie dat er bij de fret versie geen aardappelzetmeel, maïszetmeel, guargom en plantaardige vezels inzitten (hoewel ze bij de fret wel zetmeel algemeen noemen... dus vanuit welke bron dan?). Taurine is bij de katten flink opgeschroefd tov de fret (5.000 mg/kg tov 1000 mg/kg) en bij de fret doen ze nog wat koper en calcium erbij. Lijkt wel iets afgestemder met "wat de klant graag ziet".
Precies, en het is maar een tussendoortje dus ik zou daar zelf niet te zwaar aan tillen.Mette schreef:Lijkt wel iets afgestemder met "wat de klant graag ziet".
Lijkt me ook niet. Jammer dat ik nog niet hoef te bestellen, heb onlangs een "over-bestelling" gedaan omdat mijn moeder brokjes nodig had (dan kan ze met mijn korting mee doen), dus ik ben overmatig voorzien. Nog even geduld hebben .
Ik geef Sjeng zalmolie. Dat vind ik makkelijker te doseren. Waarom geven jullie pasta ipv olie? Die olie is 100% zalmolie en de ander 35% zalm.
http://m.zooplus.nl/shop/honden/voersup ... ere/401795" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik moet wel zeggen dat ik een paar jaar geleden een duurder merk had (Nutrivet denk ik) en daarvan kreeg Sjeng een vettige vacht bij dezelfde dosering. Dus waarschijnlijk is die kwaliteit te goed
http://m.zooplus.nl/shop/honden/voersup ... ere/401795" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik moet wel zeggen dat ik een paar jaar geleden een duurder merk had (Nutrivet denk ik) en daarvan kreeg Sjeng een vettige vacht bij dezelfde dosering. Dus waarschijnlijk is die kwaliteit te goed
Hier krijgen ze voor hun vacht ed ook visolie van Flinndal (voor humaan gebruik, dan weet ik zeker dat de kwaliteit goed is) en de zalmpasta is gewoon als lekker tussendoortje.
Ik heb de pasta overigens nog nooit zelf gekocht maar gekregen van Jolanda omdat Ahron er gek op is.
Ik heb de pasta overigens nog nooit zelf gekocht maar gekregen van Jolanda omdat Ahron er gek op is.
Omdat ze op zalmolie kotsmisselijk kunnen worden en maar een heel klein pietsie beetje mogen. Soms is het handig om de afleiding net iets langer te kunnen rekken.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Marjan, over die stelling ben ik allang niet meer zo zeker. Als het voor humaan gebruik is zal het goed zijn...
Kijk eens wat er in vis en vlees zit tegenwoordig... gekweekte vissen worden ook preventief met AB vol gestampt.
En wilde vissen, voor zover ze er nog zijn bevatten weer troep wat de mens in de zee loost.
Ga er maar vanuit dat ook vis/visolie niet meer zo zuiver is als ooit :-\
Ze krijgen een paar druppels door een papje of BB.. of een druppel of 3 op een lepeltje.
Meer niet..
Wat Mette zegt, of ze worden misselijk of gaan aan de race, of beiden.
Kijk eens wat er in vis en vlees zit tegenwoordig... gekweekte vissen worden ook preventief met AB vol gestampt.
En wilde vissen, voor zover ze er nog zijn bevatten weer troep wat de mens in de zee loost.
Ga er maar vanuit dat ook vis/visolie niet meer zo zuiver is als ooit :-\
Ze krijgen een paar druppels door een papje of BB.. of een druppel of 3 op een lepeltje.
Meer niet..
Wat Mette zegt, of ze worden misselijk of gaan aan de race, of beiden.
Dat is waar maar toch nog altijd beter dan wat ze uithalen met dierenvoeding, dan lijken er wel helemaal geen regels of controle meer te zijn.
- Helen
- Contacteer:
Nou ja, ik zal maar niet over de behandeling beginnen.
Heb intussen genoeg gezien dankzij mensen die het stiekem gefilmd hebben om
totaal geen vertrouwen meer te hebben.
Ja er is controle maar er is ook een andere factor, geld en die zorgt ervoor dat er heel
vaak door de vingers gekeken wordt.
Een mooi voorbeeld is het gebeuren met die kippen nog niet zolang geleden.
Aan de andere kant zeurt er ook niemand dat het massaal in de nekken van honden gespoten
wordt maar zodra men ontdekt dat het in ons eigen eten zit, is er paniek.
Beiden zouden even goed moeten zijn maar ik geloof er gewoon niet meer zo in.
Humaan vlees en vis zit ook vol met zooi... dus ook die olie van de zalm, die in het wild
steeds zeldzamer wordt is niet 100% zuiver.
Heb intussen genoeg gezien dankzij mensen die het stiekem gefilmd hebben om
totaal geen vertrouwen meer te hebben.
Ja er is controle maar er is ook een andere factor, geld en die zorgt ervoor dat er heel
vaak door de vingers gekeken wordt.
Een mooi voorbeeld is het gebeuren met die kippen nog niet zolang geleden.
Aan de andere kant zeurt er ook niemand dat het massaal in de nekken van honden gespoten
wordt maar zodra men ontdekt dat het in ons eigen eten zit, is er paniek.
Beiden zouden even goed moeten zijn maar ik geloof er gewoon niet meer zo in.
Humaan vlees en vis zit ook vol met zooi... dus ook die olie van de zalm, die in het wild
steeds zeldzamer wordt is niet 100% zuiver.
Hmm ik dacht dat het over zalmolie ging hier .
Misselijk heb ik nooit gezien eerlijk gezegd.. misschien is Sjeng wel een addict met vergrote zalmlever . Maar wat ik al zei, een goedkopere kwaliteit reageerde hij beter op.
Misselijk heb ik nooit gezien eerlijk gezegd.. misschien is Sjeng wel een addict met vergrote zalmlever . Maar wat ik al zei, een goedkopere kwaliteit reageerde hij beter op.
- Helen
- Contacteer:
Zalmpasta zelfs...
Maar het was meer het feit dat ook de spullen voor humaan gebruik niet zuiver zijn.
Maar goed, er zijn inderdaad fretten die misselijk worden van vette dingen.
Kan me daar wel iets bij voorstellen hahaha!
Daarom krijgen ze bij mij steeds een paar druppels
Sjeng is vast gemarineerd
Maar het was meer het feit dat ook de spullen voor humaan gebruik niet zuiver zijn.
Maar goed, er zijn inderdaad fretten die misselijk worden van vette dingen.
Kan me daar wel iets bij voorstellen hahaha!
Daarom krijgen ze bij mij steeds een paar druppels
Sjeng is vast gemarineerd