Het vierde Frettensymposium, 3 november 2013
- Frettenvraagbaak
Het vierde Frettensymposium, 3 november 2013
Het vierde Frettensymposium: Zorg dat je erbij bent!
Op zondag 3 november wordt voor de vierde keer het Frettensymposium georganiseerd. Ditmaal bij Partycentrum 't Dak in Leerdam. Het is dé bijeenkomst om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen en inzichten over de fret. Een leerzame dag voor eigenaren, dierenartsen en andere geïnteresseerden die zich bezig houden met de fret. Er worden lezingen en workshops gegeven door verschillende frettendeskundigen.
Tijdens het symposium worden er vier uiteenlopende lezingen verzorgd over de fret door dierenartsen en deskundigen Hanneke Roest, Nico Schoemaker, Esther Plantinga en Claudia Vinke. Onderwerpen die aan bod komen, zijn medisch en gezondheid, voeding en (sociaal) gedrag van de fret. Ook vinden er twee praktische workshoprondes plaats waarbij er gekozen kan worden uit zes interessante onderwerpen. Het complete programma is hieronder te vinden:
Tijd Onderwerp
09.00 - 09.30 uur Ontvangst
09.30 - 09.45 uur Welkomstwoord
09.45 - 10.30 uur Lezing: Ontwikkelingen op medisch gebied en fretten. Door dr. Nico Schoemaker.
10.30 - 11.15 uur Lezing: De voeding van de fret. Door dr. Esther Plantinga
11.15 - 12.00 uur Lezing: Sociaal gedrag en biologie van de fret. Door dr. Hanneke Roest en dr. Claudia Vinke
12.00 - 13.00 uur Lunchpauze en stands
13.00 - 13.30 uur Lezing: Oormijt en middenoorontsteking. Door dr. Hanneke Roest
13.30 - 14.30 uur 1e ronde workshops
14.30 - 15.00 uur Pauze en wisselen
15.00 - 16.00 uur 2e ronde workshops
16.00 - 17.00 uur Ruimte voor vragen, veiling en afsluiting
In de middag vinden er twee workshoprondes plaats. Er zijn zes workshoponderwerpen:
1. Frettensignalen: Hoe zie ik dat mijn fret ziek is? Hanneke Roest
2. A match made in heaven? koppelen en sociaal gedrag van fretten. Betje Schijf
3. Voeding: wat en hoe? Esther Plantinga
4. Terug naar de basis: fretteren. Robert van Frettenleven.nl
5. Verrijking van het frettenleven. Claudia Vinke en Birgit van der Laan
6. Veelvoorkomende medische aandoeningen. Nico Schoemaker en Yvonne van Zeeland
Bij het kopen van de kaart voor het Frettensymposium meld je je direct aan voor de twee workshops die je wilt bijwonen. De indeling gaat op volgorde van aanmelding en beschikbaarheid. In de pauzes kunnen diverse stands met leuke artikelen van en voor fretten bezocht worden. Ook zullen er vele frettenorganisaties aanwezig zijn. Kortom, een dag die je als frettenliefhebber niet mag missen!
Kaarten kopen?
Kaarten voor het symposium kosten € 45,-, maar als je je aanmeld voor 1 juli, krijg je € 2,50 vroegboekkorting! Bij de kaarten zijn koffie/thee en de lunch inbegrepen. Kaarten kunnen besteld worden via de website. Alle informatie en het uitgebreide programma is te vinden op http://www.frettensymposium.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Op zondag 3 november wordt voor de vierde keer het Frettensymposium georganiseerd. Ditmaal bij Partycentrum 't Dak in Leerdam. Het is dé bijeenkomst om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen en inzichten over de fret. Een leerzame dag voor eigenaren, dierenartsen en andere geïnteresseerden die zich bezig houden met de fret. Er worden lezingen en workshops gegeven door verschillende frettendeskundigen.
Tijdens het symposium worden er vier uiteenlopende lezingen verzorgd over de fret door dierenartsen en deskundigen Hanneke Roest, Nico Schoemaker, Esther Plantinga en Claudia Vinke. Onderwerpen die aan bod komen, zijn medisch en gezondheid, voeding en (sociaal) gedrag van de fret. Ook vinden er twee praktische workshoprondes plaats waarbij er gekozen kan worden uit zes interessante onderwerpen. Het complete programma is hieronder te vinden:
Tijd Onderwerp
09.00 - 09.30 uur Ontvangst
09.30 - 09.45 uur Welkomstwoord
09.45 - 10.30 uur Lezing: Ontwikkelingen op medisch gebied en fretten. Door dr. Nico Schoemaker.
10.30 - 11.15 uur Lezing: De voeding van de fret. Door dr. Esther Plantinga
11.15 - 12.00 uur Lezing: Sociaal gedrag en biologie van de fret. Door dr. Hanneke Roest en dr. Claudia Vinke
12.00 - 13.00 uur Lunchpauze en stands
13.00 - 13.30 uur Lezing: Oormijt en middenoorontsteking. Door dr. Hanneke Roest
13.30 - 14.30 uur 1e ronde workshops
14.30 - 15.00 uur Pauze en wisselen
15.00 - 16.00 uur 2e ronde workshops
16.00 - 17.00 uur Ruimte voor vragen, veiling en afsluiting
In de middag vinden er twee workshoprondes plaats. Er zijn zes workshoponderwerpen:
1. Frettensignalen: Hoe zie ik dat mijn fret ziek is? Hanneke Roest
2. A match made in heaven? koppelen en sociaal gedrag van fretten. Betje Schijf
3. Voeding: wat en hoe? Esther Plantinga
4. Terug naar de basis: fretteren. Robert van Frettenleven.nl
5. Verrijking van het frettenleven. Claudia Vinke en Birgit van der Laan
6. Veelvoorkomende medische aandoeningen. Nico Schoemaker en Yvonne van Zeeland
Bij het kopen van de kaart voor het Frettensymposium meld je je direct aan voor de twee workshops die je wilt bijwonen. De indeling gaat op volgorde van aanmelding en beschikbaarheid. In de pauzes kunnen diverse stands met leuke artikelen van en voor fretten bezocht worden. Ook zullen er vele frettenorganisaties aanwezig zijn. Kortom, een dag die je als frettenliefhebber niet mag missen!
Kaarten kopen?
Kaarten voor het symposium kosten € 45,-, maar als je je aanmeld voor 1 juli, krijg je € 2,50 vroegboekkorting! Bij de kaarten zijn koffie/thee en de lunch inbegrepen. Kaarten kunnen besteld worden via de website. Alle informatie en het uitgebreide programma is te vinden op http://www.frettensymposium.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Het vierde Frettensymposium, 3 november 2013
Klinkt wel leuk, misschien dat ik ga *kijkt in agenda*
---
Nee hoor, we zijn er mee bezig . Achter de schermen ben ik de website alvast aan het voorbereiden op de kaartverkoop. We moeten de inhoud van de workshops nog goed afstemmen met de sprekers, zodat jullie straks ook weten waar je je voor aanmeld. Word leuk!
---
Nee hoor, we zijn er mee bezig . Achter de schermen ben ik de website alvast aan het voorbereiden op de kaartverkoop. We moeten de inhoud van de workshops nog goed afstemmen met de sprekers, zodat jullie straks ook weten waar je je voor aanmeld. Word leuk!
Ik heb er zin in en kijk er al naar uit! Super hoor
Ik verwacht niet anders! Ik zit al wekenlang klaar om een kaartje te kopen, schiet is op joh
Ik heb het ook direct in mijn agenda gezet toen ik de datum hoorde, het staat er vet in, daar komt
niks meer tussen !
Hahaha...hier staat het ook genoteerd hoor...ben heel benieuwd
Ja hoor, hier staat ook de datum al lang en breed in de agenda.
Jij moet niet zeuren! Jij hebt als enige al een kaartjeDanielle schreef:Ik verwacht niet anders! Ik zit al wekenlang klaar om een kaartje te kopen, schiet is op joh
ja maar dat was niet geldig zei je
ik heb er nu al zin in mensen! Ben vooral benieuwd naar die workshops
Het wordt leuk! En het mooiste van alles: Sjeng zal er ook bij zijn!
Oh?! Weet Sjeng dat al?
Oh een live show
Ohhhh cool, ik wil graag zijn handtekening !!
Als je zelf verf meeneemt, kun je een poottekening krijgen
Maar even on topic: achter de schermen zijn we druk bezig met het symposium en van alles te regelen, bedenken, klaarzetten etc. Ik verwacht dat we in april van start kunnen met de kaartverkoop
Maar even on topic: achter de schermen zijn we druk bezig met het symposium en van alles te regelen, bedenken, klaarzetten etc. Ik verwacht dat we in april van start kunnen met de kaartverkoop
Dat is al snel zeg!
Oh, ik vond het juist lang duren . Ik wil gewoon lekker van start en mijlpalen vieren (*Jeeej! 1 kaart verkocht, taart!*, *Jeeej! 5 kaarten verkocht, taart!*, *Jeeej! 10 kaarten verkocht, taart!* etc.).
Er komt heel wat bij kijken bij het organiseren van zo een symposium !
oh, als we birgit mogen aanschouwen in december is ze dik van al dat taart