Ik heb haar donderdagavond (26 april) opgehaald bij Mette en Arnold. Tijdlang lekker gekletst en vooral veel dingen bijgeleerd met betrekking tot gedrag/kleine dingetjes om rekening mee te houden en hoe ik alles een klein beetje goed kan monitoren!
Ze doet het prima en is de Raisin welke ik gezien heb ik de gestuurde filmpjes en bij Mette en Arnold thuis. Lekker druk, zeer open en een typische clown met grootheidswaanzin. Ze is bang voor niks of niemand, heeft volledig vertrouwen in mij en met twee keer knipperen heeft ze twee verdiepingen overgeslagen en staat ze met der neus aan het voorfront te kijken wat ik aan het doen ben.

Heerlijk fretje tot nu toe zullen we maar zeggen! Wij doen het de komende week nog even rustig aan zodat ik haar goed kan monitoren en ze zich lekker thuis gaan voelen in haar kooi. Tot nu toe betekent het openen van de kooi drie vreugdedansjes met de daarbij horende mokkende geluidjes, erg leuk!
Ik zal hier regelmatig wat foto'tjes plaatsen zodat jullie ook kunnen wat ik van plan ben om dagelijks te doen, genieten.