The story of Nala
Re: The story of Nala
Spannend zeg!
Echt, ik ben al 2 dagen aan het mede-aftellen voor jullie! En een beetje voor mezelf
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Oh zo spannend....nog 2 daagjes toch?
Ohhh de spanning is om te snijden, inmiddels zijn ook de oogjes open gegaan, dus kan nu in de oogjes kijken en hopen op die bijzondere klik..precies nog 2 daagjes dan heb ik ze gezien...en is de keuze gemaakt wie ons nieuwe vriendinnetje gaat worden...zaterdag 13uur rijden we weg
Echt bijzonder om mee te maken op deze manier..
Geweldige beestjes ferret:
Echt bijzonder om mee te maken op deze manier..
Geweldige beestjes ferret:
Super leuk en wel foto's maken hoor!
Spannend!
Het wordt vast genieten met die heerlijke frummeltjes
Het wordt vast genieten met die heerlijke frummeltjes
Oh nu de oogjes net open? Dat is wel heel vroeg om iets te kunnen zien of voelen qua klik nog zeg ik alvast . Vanaf 1 a 2 weken na de oogjes open zijn zie je echt wat meer karakter naar voren komen omdat ze tegen die tijd goed van hun fysieke mogelijkheden gebruik kunnen maken (na een dikke week oefenen ). Heb dus niet te hoge verwachtingen hierbij want er kan nog heel veel veranderen. Waar je nu een klik mee voelt, is over 1 a 2 weken heel anders (maar blijft dus vanaf dan wel gelijk is mijn ervaring) .
Heel veel plezier vandaag. Genieten van het kleine grut en frettengeur opsnuiven
En, ga je al een nieuw topic openen Eliesja?
Klopt hoor, ze lagen meer te pitten en te piepenMette schreef:Oh nu de oogjes net open? Dat is wel heel vroeg om iets te kunnen zien of voelen qua klik nog zeg ik alvast . Vanaf 1 a 2 weken na de oogjes open zijn zie je echt wat meer karakter naar voren komen omdat ze tegen die tijd goed van hun fysieke mogelijkheden gebruik kunnen maken (na een dikke week oefenen ). Heb dus niet te hoge verwachtingen hierbij want er kan nog heel veel veranderen. Waar je nu een klik mee voelt, is over 1 a 2 weken heel anders (maar blijft dus vanaf dan wel gelijk is mijn ervaring) .
@kick, jaaaa zie nieuw topic
woop woop!!! ik kwam hier eerst dus snel onderwegEliesja schreef:@kick, jaaaa zie nieuw topic
Vandaag is het precies een jaar geleden dat we onze lieve Nala gingen halen..26 mei 2020 stil miss you a lot my lovely Nala
Wat een kleine scheet zeg... Ik ken dat gemis
Pittig. En toch tegelijk ook altijd helemaal wegsmelten bij die allereerste pup foto .
Oh ze was nog zo innieminnie.. mijn dochter stuurt me nu iedere dag een filmpje van toen we haar net hadden, ze krijgt die dan weer als herinnering op Snapchat... echt ik smelt weg, zo lief